Kaòtica carta

Un relat de: AtzaVaRa

Estic cansada i guixo es parets. Em fa mal l'esquena de les hores que he dormit sola, em capfico en els noms dels carrers i finalment em perdo. T'ho vull dir i no sé el què. Un cafè? N'hem fet masses. Millor brindem amb ratafia la victòria que ha acabat amb llàgrimes.
Em transformes, m'asseques per dins, em deixes la ment en blanc i em robes el plor. M'ofegues amb les corbates que no tens i somio en tu les nits que la veïna posa The Smashing Pumpkins a tot drap.
Quina merda, l'haver-te conegut, l'haver-me enredat als teus cabells desordenats i plens de remolins.
I no em puc ni enfilar pels núvols perquè ara plou, i no n'hi ha prou amb un clínex.
La pantalla no sona. El desesper augmenta. Tanco la porta i marxo. Aquesta nit ballaré una trista rumba sota el paraigües de peixos taronges.

Comentaris

  • M'encantes[Ofensiu]
    Sole Ole | 12-11-2005

    Com es pot ser capaç d'escriure allò que se sent? Em trasbalsa la teva intuicio de fada, crec haver nascut per llegir-te...

  • genial[Ofensiu]
    Berenice | 28-10-2005 | Valoració: 10

    M'ha encantat. Sóc nova per aquí, pel que fa a publicar, però fa temps que llegeixo coses, i val a dir que, si sóc sincera, ho trobava tot una mica massa "pastel", com els llibres de poesia de fa milers d'anys, que poden ser preciosos, però se'm fan farragosos.. que hem oblidat que la tristor, la negror, acaba essent més bella que la felicitat caramel.litzada?

    Per sort, veig que no :)

    felicitats
    i un petonet

    Xexe.

  • quetzcoatl | 28-10-2005 | Valoració: 10

    Hola Atzavara!

    Primer: com m'agrada la teva foto!!

    i també: quina passada de carta!
    És espontànea, personal i ratlla el surrealisme: descriu perfectament aquells sentiments impotents de ràbia i felicitats barrejades, de quan un amor és paralític i sembla escanyar-nos d'angoixa. M'encanta com ho has transmès; magnífic!!!

    una abraçada i gràcies!

    m

  • Segueix, segueix,...!!![Ofensiu]
    cassigall blau | 27-09-2005

    Segueix, segueix,segueix,segueix,segueix, segueix, segueix, segueix, segueix, segueix, segueix, seguei., segue.., segu..., seg...., se....., s......, ......., ......, ....., ...., ..., .., . !

  • Aquest sí que m'agrada de debó![Ofensiu]
    solarin | 27-09-2005 | Valoració: 10

    Els poemes han de transmetre, ni que sigui, alguna cosa... i amb aquest poema m'ha arribat. Potser no de la manera que tu pretenies, però sí...
    "Millor brindem amb ratafia la victòria que ha acabat amb llàgrimes." -> simplement genial.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de AtzaVaRa

AtzaVaRa

96 Relats

393 Comentaris

134137 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:


"No s'entenia la cançó de la nit,

de tan clares com eren les paraules."


Salvador Espriu
(Llibre de Sinera)




txe_underground@hotmail.com

www.fotolog.com/atzavara