inspiració

Un relat de: teresa serramià i samsó

Com l'electricitat als fils d'enllumenat,
així la set a les vísceres del cos;
com foc devorant troncs, així el llapis
furgant dins de la ment; com a la nit
la sang de l'aurora, així el crit
que connectant-me em carbonitza
al cable d'un silenci

d'alt voltatge



Comentaris

  • Llibre | 07-11-2006

    Una metàfora increïble entre el teu concepte d'inspiració i tot un seguit d'imatges que fan referència a l'electricitat.

    Sí... suposo que la inspiració ve a ser això: ser electrificat per una allau de sensacions que lluiten per sortir-nos del cos i de l'ànima.

    Un petó,

    LLIBRE

    PS.- Ahir et vaig enviar un correu, i després he recordat que vas comentar que havies canviat d'adreça. Quan tinguis un moment, si et va bé i tens ganes, envia'm un missatge i així podré actualitzar la teva adreça de correu. Gràcies.

  • completament elèctric[Ofensiu]
    gypsy | 03-11-2006 | Valoració: 10

    com ha de ser un poema!
    Tries els mots amb cura i tots ells desprenen força i voluntat de irrompre, com una tempesta.

    petonassos, gràcies pel teu comentari, t'has passaaat un ouu, jeje.

    gyps

  • Preciós Teresa! Preciós![Ofensiu]
    Jofre | 31-10-2006 | Valoració: 10

    Totes les riuades de poesia d'alt voltatge que ens fas arribar són d'una gran qualitat. Són versos elaborats amb molt d'enginy. Fruit d'aquesta experiència de la vida que dóna cos a una inspiració buscada a força d'esforç, tenacitat i audàcia.

    Certament recomano a tothom (si em permets) que llegeixin i rellegeixin els teus excel·lents poemes, perquè són a vessar de perles per aguditzar l'intel·lecte i no obliden mai el vessant humà i quotidià. Deixeu la vostra opinió d'aquestes versos magnífics.

    M'entusiasma comprovar que amb el grafit d'un llapis algú és capaç d'encendre el foc (la pira, la foguera) de la inspiració i trencar el silenci. També com a nivell visual uneixes paraules "connectant-me em carbonitza" com si es tractes d'un nexe per on circula electricitat a doll.

    Segueix escrivint Teresa!

    Ben cordial,
    Jofre.
    PS. De Barman a avui has estat capaç de diluir-ho tot en una bellesa i traça úniques. I no exagero!