I serà llavors que...

Un relat de: brideshead

Quan els teus ulls
m'ho diguin tot,

Quan els teus llavis
em parlin emmudits,

Quan el teu somriure
em porti la pau al cor,

Quan les teves carícies
em facin tremolar,

Quan la teva abraçada
ja formi part de mi, ...

Serà quan t'estaré enamorada.

Comentaris

  • pots tornar a moments com aquest?[Ofensiu]
    jaumesb | 20-04-2006 | Valoració: 10

    m'agradaria

  • pots tornar a moments com aquest?[Ofensiu]
    jaumesb | 20-04-2006 | Valoració: 10

    m'agradaria

  • m'encanta[Ofensiu]
    jaumesb | 21-12-2005 | Valoració: 10

    la forma, m'encanta el que dius, el ritme, la tendresa, escriu si us plau

  • Lloc estratègic.3[Ofensiu]
    Llibre | 25-05-2005

    @yahoo

  • brideshead[Ofensiu]
    Jeremies Bover | 19-04-2005 | Valoració: 8

    Agraeixo el teu comentari, m'agrada saber el que pensa la gent de la "meva obra", especialment que hem diguin els defectes, la crítica hem motiva a millorar.
    Tu no ho fas gens malament!!!
    Crec que exposant els sentiments, tenim l'amistat garantida en èpoques de soledat, per això escrivim.
    La teva poesia és magnífica, senzilla i emocionantment pura. Et seguiré llegint...

    Jeremies Bover

  • comentem...[Ofensiu]
    AnNna | 06-03-2005 | Valoració: 9

    brideshead... (no sé com et dius... xD), segon poema que llegeixo teu en el dia d'avui. i també m'agrada. sí, és bonic. ben fet.... sí, sí, noia. és que descrius aquestes sensacions que tenim tots i que hem passat quan ens enamorem.... aiix... poques paraules, sense ser enrevessades, però belles....
    molt bé, noia... feia temps que no passava x RC i ara m'adono del que em perdia... gràcies a tots per ser com sou!!
    molts petons,
    AnNna.

  • coment[Ofensiu]
    Equinozio | 02-03-2005

    Hola brideshead,

    Fa alguns dies que et llegieixo però no s'havia que comentar-te perquè les poesies em costen molt i molt d'entendre, si es que tenen alguna cosa per entendre. Tens algun text?

    Bé aquesta trobo que esta ben escrita, estructurada, perquè poses unes condicions abans d'estar enamorada. Només estaras enamorada quan ... i quan.. etc. M'agrada molt perquè jo també en vaig escriure una que es comencava totes les frases amb Quan...

    És Sencill, tendre, despullat de metafores i expressa molt sentiment.
    molt maku

    Adèu.

    Equinozio

  • coment[Ofensiu]
    març | 02-03-2005

    Doncs sí, sí, amb una gran senzillesa descrius perfectament l'enamorament, combinant-ne les manifestacions externes i internes.

    Molt bonic!!

  • Shu Hua | 01-03-2005 | Valoració: 10

    sense alè i sense paraules. volia fer-te un comentari més xulo, però no tinc temps, un poema preciós i tendre... alhora que exigent: o em fas sentir tot això o te'n vas per la porta i a por otro. Ben pensat.
    Un petó
    Glòria

  • La setmana de...[Ofensiu]
    Llibre | 01-03-2005

    COMENT

    Brutal! Genial! Molt bo!

    Bé: ho dic, i em cal afegir i excusar-me: és la meva opinió, i confesso que no en sé, de poesia.

    Però aquest poema teu m'ha arribat endins com una sageta. Directe.

    Fas servir una estructura que ja he trobat en un altre poema teu. Una sola frase, al voltant de la qual crees belles imatges per recrear el sentiment que ens vols mostrar.

    En aquesta ocasió la frase arrenca des del mateix títol: "I serà llavors que... / estaré enamorada".

    A partir d'aquí, i entremig, conformes diverses situacions: els llavis, el somriure, les carícies, l'abraçada.

    M'ha agradat molt. Però també veig que és l'últim que tens publicat i data de principis de febrer... tot bé? Continuaràs escrivint? Continuaràs oferint-nos petits retalls de vida a través dels teus poemes?

    Salut!

    LLIBRE

    PD.- Aquest és, segurament, el darrer comentari que et faig durant aquesta setmana del COMENT. Si tinc temps m'hi posaré una altra vegada, però no ho asseguro. Només dir-te una vegada més que m'agraden els teus poemes i que espero trobar-ne de nous ben aviat. Salut, i una abraçada!

  • igual[Ofensiu]
    Ainoa | 28-02-2005

    AINOA, perdona, pero ja que ens diem igual permetem estar totalment d'acord en tu! pero em sembla que aquest tipus d'amor nomes dura un temps, us imagineu que aixo dures tota una vida?! el cos no ens aguantaria!!

  • Alícia Gataxica | 28-02-2005 | Valoració: 9

    Definició d'amor molt tendre i precisa, cadascú pot veure l'amor de diferents formes, però hi han coses que et fan sentir i altres que no, oi? M'agradat molt.

  • molt emotiu[Ofensiu]
    AINOA | 17-02-2005 | Valoració: 9

    Molt be:
    En poques paraules es dit un munt de coses.
    Peró el que si et vull dir, es que quand arribis en aquests punt, es que estaras completament enamorada.
    Una abraçada.

  • ... seré feliç[Ofensiu]
    OhCapità | 10-02-2005 | Valoració: 9

    "Quan el teus ulls
    no amaguin res,

    Quan els teus llavis
    callin pel delit,

    Quan el teu somriure
    enlluerni a tothom,

    Quan les teves carícies
    no em deixin d'agradar,

    Quan la teva abraçada
    em transporti a la fi, ...

    jo llavors, ..., potser seré feliç."

    Amb el teu permís, he versionat el teu poema.
    Quan, quan, quan, sempre esperant. I per què? Accions possibles que no passen, mmm, il·lusions, desitjos,.... Ho portes fins el joc dels sons, mmm, interessant proposta. TASTARË és el què vols, i T'ESTIMARÉ el desig suprem.
    Curt, senzill i molt ben fet. No deixes de sorprendre'm!

  • Moltes vegades[Ofensiu]
    Atlàntida | 09-02-2005 | Valoració: 9

    t'enamores abans de que arribi tot aixó.

  • ple de sentiments...[Ofensiu]
    ROSASP | 09-02-2005 | Valoració: 10

    Molts somnis i sentiments s'amaguen entre els versos senzills i dolços d'aquest poema.
    M'encanta la idea de que l'abraçada formi part de tu, és tan captivadora.
    És tan real en uns quants detalls plens de vida i enteniment, comprens que aquell amor ompla els espais buits i també els plens.
    Realment genial.
    Aprofito per donar-te les gràcies pels teus comentaris. En el poema "em lliuro a l'amor", m'ha sorprès la lectura que n'has fet, perquè era exactament la que volia transmetre, però això de que estic de rebaixes, tothom ho ha interpretat diferent, és realment molt enriquidor i xocant.
    Una abraçada bonica!

  • Que senzill...[Ofensiu]
    AtzaVaRa | 09-02-2005

    i quins versos més macos! Amb poques paraules es poden dir tantes coses....m'ha agradat molt! Felicitats!

    Una abraçada,
    AtzaVaRa

  • Déu![Ofensiu]
    Thalassa | 09-02-2005 | Valoració: 9

    és preciós! m'ha xocat moltíssim el final! Al principi pensava... li falta alguna coseta... però és clar, al coseta estava al final. M'ha agradat moltíssim, de veritat. Preciós el:

    Quan la teva abraçada
    ja formi part de mi, ...

    Ah! i m'ha agradat molt l'estructura aquesta feta de paral·lelismes...

    Felicitats

    Thalassa

Valoració mitja: 9.38