ho sents?

Un relat de: Marteta
Saps el que és sentir que dins teu hi ha alguna cosa que ha canviat? O que simplement, qualque component de la meva feliçitat s'ha esfumat amb el vent d'aquests dies..
Saps el que és sentir que cada dia que passa sembla com l'anterior?
Saps com hem sento quan em vaig a dormir, imaginant-me que demà serà millor, però, que en el fons sé que m'estic enganant a mi mateixa.

Sents com el meu cor reclama un canvi? Sents el mal que em fa? Sents aquesta impotència de voler tornar al passat i no poder? Sents tot el que jo sento? Sents que et necessito? Veus el molt que m'importes? Veus el molt que pateixo per tu?
Es clar que no, no ho veus... i això encara em fa més mal. Però no puc donar una passa envant sense pensar amb tu. I aquesta cega il.lusió em mata.

Comentaris

  • Tot és qüestió...[Ofensiu]
    joanalvol | 17-12-2011 | Valoració: 10


    ..d’actitud. No pot ser que una noia jove com tu, s’emboliqui en el seu propi món sense saber com resoldre allò que l’angoixa. A vegades allò que creiem amor no és tal cosa, sovint es confon amb passió, o d’altres elements psicològics. Sovint es diu que “ens han ferit el cor”, “que ens han traït”... sense parar esment de quina ha estat la nostra contribució en els fets.
    La vida és dura i crua i a la joventut no se us explica la duresa i cruesa de la vida. Ha accedit a la llibertat sexual sense estar-ne convenientment preparada, però de la resta de les manifestacions de l’amor, de la gran varietat d’esquemes mentals, d’emocions contradictòries, del vers sentiments, que envolten el món, quasi tot ho ignora.
    El teu cas és el de molts. Aprèn de l’experiència i no et refiïs de la gent sense conèixer-la.
    Ànims i avant!

    Joanalvol

  • Vullserfeliç,resmes | 13-12-2011 | Valoració: 10

    M'encanta gran relat,continua aixi:)

  • jo si que ho sento[Ofensiu]
    Gomet Verd | 11-12-2011 | Valoració: 8

    estic igual que tu marteta, et dono tot el meu soport, anims :)

    PD: m'ha encantat el relat.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166176 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.