He estat prop del mar...

Un relat de: Becki

Somriure vital i enèrgic, màgia que embolcalla amb un suau deix de sensualitat...
Tacte encès que amara l'ànima d'un sabor intens i únic, com la brisa suau que colpeja els sentits, endinsant-se fins al més profund de l'ésser...
Espurnes de llum... guspires d'irrealitat que impregnen la retina d'anhels de futur, de sensacions que mica en mica corprenen...
Presència que embriaga... amb la valentia de saber-se únic...
Alè de vida, alè de llum, alè de bogeria...
com la mà que acaricia en una nit de somni...
Melangiós i abrupte, serè i tempestuós, solitari i atraient...

Comentaris

  • senzillesa aclaparadora[Ofensiu]
    quetzcoatl | 15-04-2005

    Tant la teva en aquestes linies, com la del mar mateix...

    Moltes gracies pel teu comentari; l'alegria es doble per haver pogut llegir-te!

    Una abraçada des de l'altra banda del Gran Blau, on segueix tenint la mateixa calma, força i intriga!

    m

  • hola d 9[Ofensiu]
    pieni kuu (aida) | 29-03-2005 | Valoració: 10

    genial!!! m'ha agradat moltissim!!! 1 abraçada

  • ja posats[Ofensiu]
    Shu Hua | 24-02-2005 | Valoració: 10

    he pensat que podia llegir l'altre relat teu, com que són curtets... M'ha agradat més, potser perquè el mar també desperta en mi sentiments intensos. De vegades m'agrada anar a la Barceloneta de nit, a l'hivern, contemplo el mar i deixo que el soroll de les ones se'm cali ben endins. Escrius molt bé i poètic, captes les idees i les transmet amb intensitat.

  • enigmàtic[Ofensiu]
    castalia | 21-02-2005 | Valoració: 9

    Hola Becki; fa molt de temps que no llegia un poema tan enigmàtic;tens una forma d'escriure molt sútil; captes la bellesa a l' instant i d' una manera màgica. Moltes felicitats, dóna gust troba a escriptors / poetes que encara et segueixen omplint el món d' il·lusio i fascinació.

  • hola !!!!!!!!!![Ofensiu]
    cora cadaqués | 21-02-2005

    jo visc prop del mar, Cadaqués si allà i és fantàstic cada vegada que el mires sempre per alguna cosa o altre t'inspira sencacions diferent: com hu ha temporal de llevant uff el mar sa enfadat,ens vol mullar a tots pasans ses marons per sobre la riba, peròquan està calma es despren una sencació de tranquilitat que és meravellós, i em puc està orgullosa de viure en aquest petit poblet vora la mar

  • Benvinguda![Ofensiu]
    kispar fidu | 18-02-2005

    M'afegeixo al comentari de la Merihann i també aprofito per donar-te la benvinguda!

    El mar amb el seu va-i-vé de les ones, i el so que fan al repicar les roques, relaxa i tranquilitza. És un gran plaer trobar-te davant de tanta massa d'aigua que sense fer massa soroll, va movent-se en la quietud de les aigües.

    Benvinguda! Ciao!

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Becki

Becki

13 Relats

27 Comentaris

15141 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Vaig néixer l'any 1976 a Terrassa i, des de ben petita, vaig saber que em dedicaria a escriure...

La meva dèria es va convertir en passió i vaig estudiar periodisme per, si més no, intentar pulir detalls d'escriptura i aprendre a expressar tot allò que duia dins meu.

Espero que el meu esforç hagi valgut la pena i que les meves lletres us facin gaudir de bocins de vida, que són els que m'esperonen a seguir endavant...

Gràcies, "família"!!!

Un petó a tots!