M'és ben igual...

Un relat de: Becki

L'esperit em dicta sentències estúpides
Intenta recordar-me allò que vull esborrar
Un temps clar, somnis de futur…
Un passat... a la vora de tu…

Una època per anhelar, per voler-te
Instants engendrats amb carícies i sentiment
Jocs d'amants i melangia
Que ara han desaparegut

Ja no hi ets...

La teva olor no m'acompanya
Ni les teves mans tasten la meva pell
La teva mirada deu ser en d'altres
I el que sentíem s'ha perdut...

I m'és ben igual...

Si els ocells emmudeixen i el riu s'ha tornat erm
Si la música i el vent ja no em parlen a la orella
Si la quitxalla ha deixat de jugar a la plaça
O els arbres han perdut el rumb.

M'és ben igual, si és de dia o de nit
Si plora el gris o el sol acaricia els carrers
Ja m'és ben igual... Ets lluny...
I la lluna ja no em parla de tu.

Comentaris

  • Anims doncs[Ofensiu]
    AINOA | 18-11-2005 | Valoració: 9

    Es un poeme a on mostres bastante indiferencia envers aquesta persona que un dia va ser el teu marit.
    Tant de bó sigui aixi com dius i et sigui ben igual, perque la veritat es que costa molt oblidar una relació i encare més escriureu i dirli sense sentir res.
    M'agradat el teu poeme i la força que hi es posat.
    Una abraçada Becki.

  • quetzcoatl | 15-04-2005

    Normalment no em plantejo si els relats son reals o no, pero en aquest cas, ja que tu mateixa afirmes que es real... i sense voler tampoc caure en el vici de donar consells... nomes dir-te que no et tanquis del tot en banda... perque, igual que jo a ell despres de tants anys, segur que et segueix estimant. Aixo no vol dir reprendre la relacio, sino simplement no tenir-se rencor!
    De les relacions amb les persones, m'agrada recordar-ne tant com sigui possible, nomes allo bo : )

    espero que segueixis escrivint!

    m

  • Desamors[Ofensiu]
    Jondalar | 09-04-2005

    Anims, la lluna aviat et parlarà d'algú altre...

  • pieni kuu (aida) | 29-03-2005 | Valoració: 9

    Acabo de llegir-lo i m'agradaria dir-te que per molt que t'hagi costat i que sovint hi pensaràs... recorda el millor que vas sentir , segur que va ser molt fort per tenir una absència tan pronunciada. SORT I MLTA LLUM 1 abraçada!

  • És real...[Ofensiu]
    Becki | 25-02-2005

    Hola gent! Doncs si, us he de dir que es tracta d'un fet real... La veritat és que fa tan sols un any que em vaig separar... Ha estat una època molt dura, d'introspecció... Però ara ja puc parlar-ne i... mireu! m'ha sortit això...
    Gràcies pels vostres comentaris. Tot i que sóc nova aquí ja em trobo com en família!!!!
    Un petó

  • Semre...[Ofensiu]
    Shu Hua | 24-02-2005 | Valoració: 9

    l'etern tema del desamor, de l'amant que se n'ha anat i del que costa desfer-se'n. Després, però, si estàs a l'aguait, te'n trobes més i veus que ha estat molt bé desfer aquella relació que no funcionava. Com que no et conec, no sé si això és real o no, i comento com si ho fos.
    La poesia en si m'ha agradat molt, ben redactada i amb sentiment.
    Una abraçada
    Glòria

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Becki

Becki

13 Relats

27 Comentaris

15123 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
Vaig néixer l'any 1976 a Terrassa i, des de ben petita, vaig saber que em dedicaria a escriure...

La meva dèria es va convertir en passió i vaig estudiar periodisme per, si més no, intentar pulir detalls d'escriptura i aprendre a expressar tot allò que duia dins meu.

Espero que el meu esforç hagi valgut la pena i que les meves lletres us facin gaudir de bocins de vida, que són els que m'esperonen a seguir endavant...

Gràcies, "família"!!!

Un petó a tots!