GLOP DE LLUM

Un relat de: aigua de mar

La llum entra per les escletxes, omplint la cambra. M'aixeco i vaig a la terrassa. La xafogor m'ofega.
Els primers raigs del sol donen color al mar: i el negre esdevé gris i el gris es torna blau...
Joc de colors. El dia es desperta.
M'omplo la copa. Vi dolç que contraresta les amargors viscudes. El seu ribet violaci em recorda l'anell de la joventut ja perduda. Vi dolç i jove...
Torno a entrar. La contemplo. El seu cos nu abraçat al coixí em posa trist. El passat mai no torna.
L'aroma del vi m'omple i faig el primer glop. Onades de sensacions recorren les meves papil·les. L'atac dolç es barreja amb l'àcid, embriagant-me.
I una frase retrona dins meu: "Els records són per conservar-los". I penso que sí, que la nostra història és un record que cal conservar ara que encara queda alguna cosa per a poder conservar.

Quan tanco la porta per a no tornar, el sol espurneja per damunt del mar i jo, per fi, em sento lliure.


Comentaris

  • Per molts anys![Ofensiu]
    Llorenç Garcia | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Hi ha relacions...[Ofensiu]
    AVERROIS | 29-11-2006 | Valoració: 10

    ...que son com una flor, neixen, creixen, arriben a la màxima expressió i al final es marceixen.
    Però perquè això no passi i no s'hagi de dir:
    "El passat mai no torna."
    És viure cada dia com si fos un dia nou, un nou començament així l'aroma de la flor mai és marcirà.
    M'agradat molt el teu relat.
    Mercès pels teus comentaris.

    Una abraçada.

  • Un glop molt profund![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 17-10-2006 | Valoració: 10

    Espero que hagis begut molta llum...
    De fet tant el títol com el text estan carregats de llum, de fet ho estan literalment i metafòrica...
    M'ha encantat, perquè és com aquells grans escrits on hi surten les paraules exactes als moments exactes.

    Per cert, trobo que té molta força (je,je)!

  • bon títol...[Ofensiu]
    Capdelin | 23-09-2006 | Valoració: 10

    contingut poètic bell i alhora, dur.
    Ple de detalls de paisatge, suaument romàntic i punyent.
    Una abraçada

Valoració mitja: 10