Fill de puta

Un relat de: Iona
Era un fill de puta i jo no era capaç de plantar-li cara. Ell, cada cop es feia més fort, i feia i desfeia amb mi el que ell volia.

Catalogable com a artista de l’engany. De cara en fora semblava encantador, però quan ell era a casa, tot se’m tornava fosc. Mai havia pensat que podria arribar a viure un infern com aquell.

Desesperada i sense saber ben bé que fer, vaig buscar per internet altres dones que patissin la mateixa situació que jo, i així va ser com vaig descobrir que el vudú podia ser una oportunitat.

I amb aquella fe, vaig fabricar un ninot amb una camisa vella seva. Un cop al dia, el treia de l’amagatall on el guardava, li clavava agulles de cosir, l’insultava, li desitjava que es morís, i l’amagava de nou.

Passaven les setmanes, però la vida seguia igual, res canviava. Semblava que allò no funcionava i, resignada, vaig decidir tirar el ninot al cubell de la brossa.

L’endemà, ell moria cremat dins el cotxe després d’un fort impacte del seu vehicle amb el camió d’escombraries.

Comentaris

  • ARTISTA DE L'ENGANY[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-02-2021 | Valoració: 10


    Amb set parts d'aquest relat has desenvolupat tota una història molt ben feta, on el protagonista era un "fill de puta". M'ha encantat com ho has inventat, realment molt interessant fins al final, que s'estavella contra am el cotxe.
    Enhorabona, Iona.

    PERLA DE VELLUT

  • Manuals[Ofensiu]
    kefas | 04-02-2021

    A mi també em passa. Sempre descobreixo massa tard que, abans de fer-lo servir, havia d'haver llegit el manual.

  • Genial[Ofensiu]
    TerricheT | 03-02-2021

    Ens has escrit un relat que viu entre la frontera de la fantasia i el relat negre. En un relat molt directe, ens expliques tota una història amb quatre paràgrafs curts, quatre pinzellades descrites d'una manera genial, directe i precisa, gairebé com un cirurgià fent sutura.

    M'agrada la teva concreció, t'estàs convertint en una mestra de les distàncies curtes, et felicito, no t'aturis.

    Escrit amb una pulcritud envejable, sense cap falta visible, però així i tot, tinc un dubte gramatical, en el tercer paràgraf, primera frase, aquesta: Desesperada i sense saber ben bé que fer,... aquest "que" que t'assenyalo, no hauria d'anar amb accent?

    Però és un dubte sols, jo no soc filòleg, sols curiós.

    Sort en el concurs!

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC

  • Bon Ritme[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 03-02-2021 | Valoració: 10

    M'agrada el ritme del relat . Desenvolupes molt bé els microrelats. Saps mostrar en poques paraules tota una història.
    Felicitats,
    Neus

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28241 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir