Fantasia

Un relat de: Lady_shalott

Et vaig imaginar nua, i la teva pell multiplicada a l'habitació com un infinit joc de miralls i reflexes.
Et vaig desitjar a la catifa recolzada, mig vergonyosa i desafiant, amb la innocència cremant d'uns llavis, d'uns ulls desdibuixats per les meves mans. Atracció i por alhora. No existia malícia, només la suor pàl·lida i els batecs àgils del teu cos com d'una papallona indefensa, tanmateix silenciosa.
Un exotisme seductor que augmentava amb la ignorància del després. Incertesa. Tota la nit desfeta damunt teu, les hores oscil·lants plagiant el dubte, i un sol gest, petit i subtil, quasi inapreciable que es repeteix com un somni.
El plaer es respira amb dificultat, i les lletres sonen humides, les consonants mig ofegades entre el pont de sortida tímid, s'estremeixen sugerents i el pensament amagat defuig les corbes de la cintura, els girs sinuosos que prenen revolts passatgers, l'avidesa dissimulada i temptadora quan, tot d'una, s'eriça el tacte amb el frec vaporós d'una carícia.

Comentaris

  • captivadora ets[Ofensiu]
    helena | 23-05-2006 | Valoració: 10


    Crec que és ben cert que no es pot agradar a tothom.
    Contra gustos...
    A mi la teva prosa-poesia em captiva i en gaudeixo feliç de les paraules destriades, com joies veritables del teu pensament.

    Felicitats!

  • Un estil...[Ofensiu]
    pivotatomic | 23-05-2006 | Valoració: 9

    ...preciosista, pirotècnic, gairebé barroc en alguns passatges.

    Res a dir, domines el llenguatge, saps crear imatges potents, en una paraula, domines la tècnica.

    Només et poso una pega... Jo, que sóc un home-prosa, un narrador d'històries i un lector que sempre n'està buscant... trobo a faltar, precisament això: una història.

    Sí, ja sé, aquest és el meu problema i no el teu. Tu has fet exactament el que pretenies. Però t'ho dic només per recordar-te que tot i saber-ne d'això d'escriure, mai som capaços de deixar satisfets a tots els lectors.

    Et seguiré llegint.

l´Autor

Foto de perfil de Lady_shalott

Lady_shalott

73 Relats

315 Comentaris

88100 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Camille Claudel (1864-1943)
___________________________

M'he decidit per fi, a tornar a escriure quelcom a la biografia...

a veure, què dir... doncs... que durant els anys he anat adquirint diverses passions, i n'hi ha algunes que sempre van amb mi, son com una mena de desmesura, estranyes i íntimes, com les flors, o l'escriptura. D'altres però, venen i marxen amb un cert desencant, desfilen amb més o menys intensitat, com la música.

llibres que ara mateix recomanaria:
L'alè del búfal a l'hivern, de Neus Canyelles i
La passió segons Renée Vivien, de Maria Mercè Marçal.

Novembre 2007

Aquí teniu una adaptació del poema de Tennyson per Loreena McKennitt, una cantant de música celta que m'encanta.


... : The lady of Shalott



qualsevol cosa, poetamuerto_s@hotmail.com
------------------------------

Heard a carol, mournful, holy,
Chanted loudly, chanted lowly,
Till her blood was frozen slowly,
And her eyes were darkened wholly,
Turn'd to tower'd Camelot.
For ere she reach'd upon the tide
The first house by the water-side,
Singing in her song she died,
The Lady of Shalott.

Under tower and balcony,
By garden-wall and gallery,
A gleaming shape she floated by,
Dead-pale between the houses high,
Silent into Camelot.
And out upon the wharfs they came,
Knight and Burgher, Lord and Dame,
And round the prow they read her name,
The Lady of Shalott.


(fragment del poema)
Alfred Tennyson