Estic farta...

Un relat de: faldudeta_8

Estic farta de ser la xiqueta que ... aquella que va fer allò ... la que va estar a allà... la que ha tingut o té allò... i que la gent cregue que només puc parlar d'un tema...
D'un tema del qual és l'últim del que vull parlar, ja que, ja va prou pel meu cap...
Estic farta de tenir estos putos pensaments que la majoria creuen que venen buscats per mi mateixa, de tenir esta puta autoestima que també poden creure que és per culpa meua, de tenir ganes de fer alguna cosa o el que sigue, també perquè jo mateixa vull... de que la gent tingue "clar" com sóc, però, realment s'equivoquen al complet... de baralles dia si i dia també, per coses a les quals no veig motiu per a tanta baralla, de veure coses on no n'hi ha o de no veure'n on sí que n'hi ha...
Estic farta de voler plorar cada dos per tres, i mols cops, sense cap fet en concret... d'haver passat coses i no arrepentir-me, de no canviar mai... de no pegar aquell passet que fa tanta temo, però, que sé que seria lo correcte... tot i així no vull...sóc covard...
Això mateix, estic farta de ser una covard! De creure que no ho sóc, però, a l'hora de la veritat ser una autèntica covard, de no voler afrontar les coses, de veure moltes situacions tal i com la majoria de persones a les que estimo me les mostren... de no estar segura de mi mateixa, del que faig i dic... de tenir por cada cop que faig algo que m'agrada, pel fet de que no se'm doni bé...
Estic farta de ser jo, de tenir estos pensaments i de ser com sóc en tan sols 15 anys.


Èpoques dolentes... èpoques no tan dolentes...
plors... temors... somnis... objectius... fotos... espills... hores puntuals... vomitar... pastilles...soletat...foscor...habitació...odi...pasotisme...llàgrimes...raspall de dents... discusions... mentides... enganys... amagatalls... ganes de xillar... ganes d'estar sol... no voler ni poder sortir-se'n... no saber que dir... no saber que fer... decisions... bàscula... pes... caloríes... hores que duren mesos...mesos que duren anys... metes... culpabilitat... vevetes... fantasies... fred... marejos... sang... talls... caigudes... fragilitat... debilitat... situacions... límits... massa... perfeccions... comparacions... imperfeccions... enveja... crits... desesperacions... hores passades inútilment... temps perdut... temps que s'ha d'aprofitar...
merda... merda... i merda...!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de faldudeta_8

faldudeta_8

33 Relats

54 Comentaris

40779 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc una noia de 20 anys, la qual va començar a entrar pel món de relatsencatala.com quan en tenia 16.
Vaig començar estudiant enginyeria telemàtica i he acabat estudiant filosofia, un món apasionant.
Sóc una persona què sol pensar bastant en les coses de la vida, les quals aniré compartint per aquí..amb vosaltres.