Escampar la boira

Un relat de: Maria Pilar Palau Bertran

Després de treballar tot el dia des del matí fins al vespre sense parar mai, fent tota la setmana el mateix, la gent tenen ganes de reposar i d'esbargir-se, ja sigui anant a passar el dia a fora, o sense moure's de dintre, perquè la qüestió és canviar una mica i distreure's de la feina que els fa estar al peu del canó d'un cap de dia a l'altre, i per això hi ha el costum de sortir a "escampar la boira", sigui com sigui, i sigui allí on sigui, per agafar forces per a tornar a començar de cap i de nou com si res hagués succeït, perquè dilluns ´´es Sant Tornem-hi, o per dir-ho més clar, Sant Tornem-hi que no ha estat res.

Comentaris

  • escampar la boira[Ofensiu]
    August | 21-04-2006 | Valoració: 10

    d'això uns en saben més que els altres! a tothom li agrada escampar la boira però a alguns massa i tot!

    i després van "a por tabaco" i no tornen!!

    Gràcies un cop més per aquests relats que ens encisen a tots!

  • La Banyeta del badiu | 19-04-2006 | Valoració: 10

    Si noia, això d'escampar la boira, va molt bé.
    També sé Sants que no estan inscrits com tal, però que la gent son devota :-)

    St. Pencaras... petró del traballadors :-(
    St .Paganini... .patró dels que han de cobrar.
    St .Cobranini... patró dels que han de pagar.
    Sta. Menjadora... dels que s'en van a menjar.
    St. RIP. ... dels que és moren.

    i un llarc etc. :-) Pilar.

  • això voldria jo !![Ofensiu]
    Carlos ellokodelxovo | 17-04-2006 | Valoració: 10

    això necessito jo... escampar la boira!! unes bones vacances !!
    ueeeeeeeeee
    vui desapareixer un temps de vacances a predre batuts de xocolata a la platja ben lluny del treball i les responsabilitats !! :)) jeje
    que en saps d'algun truc per aconseguir-ho ??
    tu que ets tan llesta!! :) jeje

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Maria Pilar Palau Bertran

Maria Pilar Palau Bertran

225 Relats

507 Comentaris

314577 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
Hola soc la Maria Pilar, he dedicat tota una vida al negoci de les antiguitats, si algú vol visitar la meva web: http://www.antiguitatsvila.com/.
Suposo que alguns de vosaltres em deveu conèixer, doncs ja fa gairebé un any que volto per aquí. M'agrada escriure temes més aviat populars i costumbristes, alguns d'ells són records de la meva vida des de la infància, també podeu trobar algun tema d'antiguitats i d'art en general que fa anys que alegren la meva vida. M'agrada dibuixar i tinc una bona colla d'auques fetes. Estic preparant un llibre que recollirà relats, auques i dibuixos, com és la primera vegada que ho faig i vaig una mica despistada, si algú hi està interessat que m'ho demani per correu i ens posarem en contacte.

El meu e-mail es: adema1820@hotmail.com