Ermaar (capitol 8)

Un relat de: martaplanet

La veu va continuar sonant transformant-se en un eco llunyà. Ni en Zeus ni jo vam respondre a les preguntes que ens havien formulat.
-Sembla que no us espanteu fàcilment. - va dir la mateixa veu, però aquesta vegada sense cap eco estrany. - Qui sou?
-No podem parlar amb algú que no veiem. - va ser la resposta sarcàstica d'en Zeus.
Algú va riure.
-Divertit, increïblement enginyós. - es va sentir com algú aplaudia lentament.
D'entre els arbres del bosc va aparèixer una ombra que, a poc a poc, es va anar fent més nítida.
-Ara ja em veieu.
Pel cos vaig poder endevinar que era una dona, no vaig poder saber quina edat tenia i encara menys pensar de quina raça era. La seva pell era de color verd marí i semblava escatosa, semblant a la d'un peix, els ulls eren grossos i del mateix color que la pell, els seus cabells tenien el color de les algues i, ella, no era gaire més alta que jo.
-El meu nom és Jmec, si el voleu saber.
Aquella dona de pell verda se'ns va quedar mirant, segurament esperant a que diguéssim els nostres noms.
-Ja que no dieu res. - va dir. - Tu et dius Zeus. - la mirada que tenia clavada en ell va anar cap a mi. - I tu...
Es va quedar en silenci, mirant-me, com si estigués pensant en alguna cosa molt important. Va mossegar-se el llavi inferior insegura.
-Com et dius?
Vaig mirar en Zeus buscant una resposta, li havia de dir el meu nom?
-Alícia, el meu nom és Alícia.
Ella va seguir mirant-me, vaig veure com per un moment els ulls li brillaven de manera estranya.
-El teu nom de veritat, vull saber qui ets, no vull mentides estúpides.
-El meu nom? El meu nom és aquest!
-Ermaar! - la veu d'en Zeus va sonar una mica tremolosa. - El seu nom és Ermaar!
Els ulls de la Jmec van brillar plens de ràbia.
-Com t'atreveixes ni tan sols a anomenar aquest nom!
-Perquè és el seu nom! - va cridar en Zeus més segur que abans. - L'Alis ho ha dit així!
-L'Alis? - la brillantor dels ulls de la Jmec va desaparèixer. - Us referiu a la nàiade de la font de Sutum?
-Si? - en Zeus em va mirar interrogatiu.
-Però si és així... - la Jmec em va mirar. - Hauries de tenir una marca...
Es va acostar a mi amb una rapidesa sobrehumana i em va agafar per l'avantbraç esquerre, amb l'altra mà em va apartar una mica el serrell i em va mirar als ulls.
- Per l'amor de Shikal! - va cridar. - L'Ermaar és viva!

Comentaris

  • escenciadetaronja_ | 31-01-2008 | Valoració: 10

    Això s'animaa! :)
    Segueix-lo, eh! Per mii!! Ha,ha!
    Un 10 cap al marcador...!
    Un petonaas!

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101235 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.