Enyor del teu amor

Un relat de: errebe

·

Una veu que crida "t'estimo!",
un eco que es fa escoltar.
Una llàgrima que esdevé en plor,
un "t'enyoro" que es fa esperar.

Si a algú li dius "t'estimo"
i el silenci es un "no sé què dir",
digues-li "no em diguis res,
per no fer-me patir".

Una abraçada forta i sentida,
fruit d'un sentiment pur i clar
no troba la força volguda,
és el "t'estimo"que es fa esperar.

Ets la força d'aquesta abraçada,
tens esguard pel meu delir
tinc enyorança del teu enyor
si no et sento, sento morir.

R.B. <09.2008>

Comentaris

  • D'enyor a enyor[Ofensiu]
    Unaquimera | 30-09-2008

    M'agraden les coincidències... i aquesta de l'ENYOR em porta fins al teu poema, on queda ben clar que manen els sentiments.

    M'ha atret especialment l'expressió "tinc enyorança del teu enyor" però de manera definitiva em quedo amb "Una abraçada forta i sentida", que m'encantaria rebre ara mateix.

    T'envio una abraçada virtual, però bona de veritat,
    Unaquimera

  • Hola Raimon[Ofensiu]
    Naiade | 29-09-2008 | Valoració: 10

    Primer de tot vull agrair-te el teu comentari que em va afalagar i per cert, a mi si que em vas crear un dubte! I més encara per la teva biografia.
    Veig que tinc molt per llegir, ja que m'agrada el teu estil. Aquest poema mateix l'hauria pogut fer jo mateixa. M'ha fet pensar en les cançons de l'Eduardo Aute, que per cert m'agrada molt. La teva poesia es molt romàntica i descriu bé aquell estat d'incertesa que tots hem experimentat en alguns moments. M'ha encantat "si no et sento, sento morir"
    Espero que ens anem llegint i comentant .

    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de errebe

errebe

26 Relats

36 Comentaris

29564 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
Nascut a Vilafranca el darrer any de la dècada dels 50, un mes avans de la revolució de Cuba.
No se si escric be o malament, el que sí es cert es que em manen els sentiments...
Gràcies per tot, per legir-me, per les crítiques, bones o dolentes i no dubteu em corregir-me sempre que faci falta.
Ah! perdoneu alguna falta ortogràfica que se'm escapi (vaig anar a col·legi a l'época del Sisquet), i no he fet mai cap curs de català.