Entomofília

Un relat de: niqmad

Tot és mentida, jo ho sé. M'en convenço cada vegada més mentre miro els escarabats enfilant-se per les parets rodones. Ells també ho saben i es riuen de mi dibuixant sanefes pel sostre. No existeixo, només sóc un somni; un malson. La pols em cobreix per protegir-me, la brutícia m'acarona i m'escalfa, però tot continua igual. És mentida. No em serveix de res tallar els coleòpters a trossets amb el ganivet de cuina, contiunuen movent-se i em pugen pels peus mentre m'ho miro impotent.

No tenen compassió, m'entren a dins. Per tots els forats. Ara els escarabats fan sanefes passejant-se sota la meva pell. Com si fossin nens jugant amb un llençol. I mosseguen els fills de puta, però no em fan mal. Només plaer, com mil boques llepant i petonejant cada racó del meu cos. M'encanta i em fa por perquè sé com acabarà. Però fins i tot em fan pessigolles. No puc parar de riure, gemegar i plorar i se'm mengen de viu en viu. Mentre m'escorro, madono que he fet bé de beure'm l'insecticida, així moriran amb mi.

Comentaris

  • Doncs sí, quina troballa! (gràcies Nil!)[Ofensiu]
    Montseblanc | 05-02-2017

    Impactant barreja d’humor negre, terror, erotisme, ironia, bogeria i surrealisme... I a la vegada real, molt real, com si jo estigués davant del protagonista mirant-lo...
    Confesso que els eixams d’insectes sempre m’han fascinat. A la vegada que em fan por, d’alguna manera en la que no hi vull profunditzar, m’exciten. I el teu escrit, embolcallat de bogeria, té aquestes dues cares...
    Gràcies!

  • Quina troballa[Ofensiu]
    allan lee | 05-02-2017

    el teu relat. No el sé comentar. Només dir que els escrits originals m'atrauen i m'encisen. Com aquest teu, Magnífic.

    a

  • No sóc l'únic![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 04-02-2017 | Valoració: 10


    Fent recerca per les golfes he esopegat amb aquesta narració teva que porta per nóm Entomofília. M'ha xocat perquè jo tinc un poema formicofilic, titulat espantadimonis o espiadimonis, en el qual a diferència del teu, en que els teus protagonistes son escarabats, en el meu és una libel·lula. Tot i que ambdós esperiències són diferents pel que fa a sensacions i resultats. Crec que coparteixen un nexe que és l'experiència sexual dins la diversitat de la natura. Nil

  • Ets un crak[Ofensiu]
    Pau cañigueral Batllosera | 03-04-2006 | Valoració: 10

    Noi, em sorpens a cada relat....Creu-me que et recomano a tothom que puc convence'l de perdre una estona llegint banalitats.
    Sincerament, ets el meu ídol...Endevant i no paris mai!!!!!!!!!

  • Molt ben trobat[Ofensiu]
    ksx | 13-02-2006

    Un relat breu però complert. El teu cinisme està ben afilat. M'agrada.

  • Hellraiser[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 11-02-2006


    T'agradaria Clive Barker, si és que no l'has llegit.

    Et recomano "The books of blood, 1 i 2", en castellà Sangre, 1 i 2, i el magnífic "El gran espectacle secret", tots tres d'aquest autor.

    I sobre el títol del comentari, doncs bé, això, a Hellraiser, film basat en una història del mateix autor, la frontera entre el plaer i el dolor és tan prima, que acaba per fer-se impossible distingir entre una cosa i l'altra.

    Un relat, si més no, diferent.

    Sergi.

  • ostiiiii[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 04-02-2006

    com sempre, camarada, provocant una barreja de sensacions dins meu.... fàstic, plaer, ..
    fas veure un munt de coses....ets un provocador nat

l´Autor

niqmad

22 Relats

90 Comentaris

80007 Lectures

Valoració de l'autor: 8.98

Biografia:
Sóc de Barcelona, on vaig néixer el 1980. Sóc periodista però he fet tota mena de feines, des de Pare Noel algun Nadal, a arqueòleg, passant per mosso de mudances, veremador... Sempre m'ha agradat escriure, i intento fer-ho sovint , encara que a temporades m'és més complicat.

Si voleu saber més coses, visiteu el meu bloc: http://www.niqmad.net