Ens besem

Un relat de: Joan Ferrer Hernando

Motivats tornavissos s'indedenditzen i juren fidelitat
a la teva llengua.

Factories financiades per salives descivilitzades es curen d'apostar al fil de la navalla editora i, es cristalitzen en papallona transportista de calfreds.

Ens besem, bestiars de correfocs drogats amb ventalls agredolços competixen en una cursa retroalimentada de calfreds a les nostres espinades.

Ens besem, cataleg pentaduplicat infinitamente pel motor d'unes dents medicades amb dues boques conversant amorosament.

Es compra un cos a l'altre financiant un colp d'estat a la roba que duguem, i així desllegir els desitjos per pentracions pactades amb carregadors diagonalment per virar ensangnats al l'abraç de dos cossos que, amb els dits tocant-se els rostres, parlen en el codi morse internacionalment desconegut nostre.

Comentaris

  • Petó intens, ben fet[Ofensiu]
    vio18 | 10-11-2005 | Valoració: 10

    Captada la idea d'un petó entre dos enamorats, massa metàfores, però carregades de bellessa.

  • REINA METÀFORA![Ofensiu]
    Capdelin | 27-12-2004 | Valoració: 9

    fas tantes i tantes metàfores... que ( no t´enfadis ) em fas pixar de riure... quina imaginació, tia!... fas enllaçar les comparacions més disbauxades amb elements tant populars del nostre cos... una passada!