Enamorat de la mestra (i altres nanorelats)

Un relat de: Nubada

*

Enamorat de la mestra

Li va escriure una carta anònima per dir-li que l'estimava. L'endemà aparegué dins l'agenda escolar, amb les faltes ortogràfiques corregides.

(Tema: l'anonimat)

**********

Solitud

Mentre Caterina feia la vida que s'esqueia a una dona dels seus temps, Víctor escrivia la seva gran obra literària.

(Tema: pseudònims)

**********

El tràfec de cada matí

Motxilles, esmorzars, jaquetes... vinga anem!
Quan es veu al mirall de l'ascensor despentinada i sense arracades pensa: demà m'organitzaré millor.

(Tema: atrafegat)

**********

El primer viatge amb avió

L'explicava excitat: l'escala, el vàter estret, el seient a la finestra, tot petit allà baix...
-Mama, quan tornarem al Tibidabo?

(Tema: viatjar en avió)

**********

Ai, nena, si jo t'atrapés...

Sabíem que s'havia eixorivit perquè els ulls tornaven a brillar-li amb cara de murri al pas de les jovenetes cuidadores.

(Tema: geriàtric)

**********

Només sortim

No podia anomenar-lo ni xicot, ni parella, ni promès... i "novio" encara pitjor!
-Què, filla, avui veuràs el teu sortidor?

(Tema: coses de parella)

**********

L'informàtic amatent

L'encantava aquell informàtic tan bufó. Sobretot quan s'acostava al seu teclat i li deia, amatent, tranquil·la no cal que t'aixequis.

(Tema: informàtics)

**********

Tots Sants, o qualsevol altra festa

L'hagués volgut celebrar acompanyat, però també aquella nit estava ben sol. Va sentir que plovia i se'n va alegrar amargament.

(Tema: la nit de Tots Sants)

**********

El fill se'ns fa gran

Fa ben poc encara li eixugava el cul, i ara va i es tapa les vegonyes. Total, per quatre pèls.

(Tema: vergonya)

**************

Carpe diem

Aquella malaltia sense retorn li concedí el seu desig més profund: gaudir del moment i ser feliç, aquí, avui, ara.

(Tema: el desig)

********


Comentaris

  • enamorada de la mestra Nubada[Ofensiu]
    nuriagau | 06-05-2009 | Valoració: 10

    Realment en saps molt, de fer Nanorelats, Núria.

    Tenim certa tendència a fer els nanos humorístics. En aquesta edició, tu ens demostres que, amb només vint paraules, es poden fer nanos profunds i filosòfics. Per exemple el de Tots Sants i el Carpe diem.

    Felicitats pel relat!
    Ets una mestra!

    Núria

    PS: Et podries posar en contacte amb mi? Voldria comentar-te una coseta.

  • Per molts anys!!![Ofensiu]
    Leela | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Fa MOLT...[Ofensiu]
    nichs | 05-01-2009

    ...que no em passava per RC, i ara que he tornat a fer-hi una ullada, m'he adonat de com us trovaba a faltar!

    M'acabo de llegir tots els nanos que has publicat, i són uns caramels per al lector! :)

    M'encanta la quotidianitat que transmets, aixi com la senzillesa del text...

    ...t'he de llegir més! ;)

  • nanos[Ofensiu]
    F. Arnau | 08-12-2008 | Valoració: 10

    Veig que som molts els que estem fent aquests reculls dels nostres "nanos"...
    La veritat és que val la pena!
    Una abraçada!
    FRANCESC

  • Quins nanos, Nubada![Ofensiu]
    Magrat | 06-12-2008

    M'agrada molt la profunditat i emotivitat que desprenen tots els teus nanos... Gràcies pel comentari; i també t'agraeixo la idea de fer aquests reculls, que he posat en pràctica inspirada en tu.

    Una abraçada, ens nanoreptem!!

    Maria

  • M´han encantat[Ofensiu]
    brins | 30-11-2008 | Valoració: 10

    els teus nanorelats. Estan extrets de gúspires de la vida, molt ben observades i descrites.

    Enhorabona !

  • Tot i que no hi participo mai[Ofensiu]
    M.Salles | 30-11-2008 | Valoració: 10

    M'encanten els nanorelats.
    Potser perquè la mevatendència també són els textos breus.

    Hauria de treure més el nas pel fòrum, però em costa...

Valoració mitja: 10