EL PROBLEMA D'UN METGE

Un relat de: Mª Rosa Pi Piqué
EL PROBLEMA D'UN METGE
Hi havia una vegada un metge, el qual del nom no recordo, que entre altres especialitats era famós per les efectives dietes que prescrivia als seus pacients que necessitaven perdre pes ràpidament. Ah! Però quan ell mateix s’aplicava la dieta, no li funcionava, la seva grossa panxa li impedia veures els seus propis peus i aprimar-se li resultava impossible.
El què ell no tenia en compte, però, és que no era la dieta qui en tenia la culpa, sinó el començament de la corba de la felicitat que els homes llueixen cap els 40 anys i són feliços.
Fins que el dia de Nadal va anar amb els seus fills a visitar el Pare Noël i ...quina sorpresa! va veure que tenia encara més panxa que ell i els seus fills somreien feliços asseguts a la seva falda.
Des d’aquell dia, no es va preocupar més de la seva panxa, i els seus fills van ser feliços, no només el dia de Nadal, sinó cada vegada que estaven amb ell i seien a la seva falda.
Mª Rosa Pi

Comentaris

  • Publicat AL NADAL DE CONTES[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 19-11-2013 | Valoració: 10

    http://www.valldelcorb.info/blogs/contesnadal/?p=651

  • Bonica imatge[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 19-11-2013

    Entranyable imatge la dels nens asseguts a la falda d'un panxut, tant li fa si és el Pare Noël o el pare a seques.
    Que bé trobar el teu relat per aquí! Una abraçada ben tarada!

  • Ens ho envies a la tribuna@guimera.info[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 19-11-2013 | Valoració: 10

    Ho penjarem al NADAL DE CONTE

    Gràcies.

    .

  • Ai, les panxes![Ofensiu]
    Materile | 18-11-2013

    Enhorabona!! Un relat molt escaient ara que s'acosten les festes de Nadal.
    Cal tenir-ho en compte, durant les festes es menja més i les panxes creixen.
    Maria Teresa

  • Genial![Ofensiu]
    DomusSilvestre | 18-11-2013 | Valoració: 8

    Ai! Aquesta corba de la felicitat!! Felicitats!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Mª Rosa Pi Piqué

11 Relats

25 Comentaris

6408 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Mª Rosa Pi Piqué
Mestra de Primària i mestra de català ja jubilada -he exercit durant 44 anys a l’Escola del Carme de Sabadell- la setmana entrant compliré 73 anys, sóc voluntària a diferents activitats, i és que l’experiència és un grau i, malgrat haver abandonat oficialment les aules, vull sentir “que encara tinc un paper dins la societat”. Per això, dono classes d'Ortografia catalana, d'Escriptura creativa, de reforç escolar...però el que més m'omple la vida és escriure, de manera que faig de redactora d'una Revista al Geriàtric de Granollers i una altra a La Creueta de Sabadell. Per plaer, escric relats curts i ja n'ha publicat alguns així com un llibre sobre acupuntura, teràpia que conec molt bé. Mentre pugui, penso seguir organitzant la meva vida pel mateix camí.