El mòbil: la Bústia de Veu i la mare que la va parir.

Un relat de: nani

Qui te la Bústia de veu activada?! només aquells que tenen amics rics o aquells que no pensen en els seus col·legues: els que tenen amics rics saben que aquests no es queixen dels diners que es gasten en mòbil; si se'l treuen, senyal que pensen en el cost que deixen d'imposar als seus col·legues.

Quina utilitat té la punyetera Bústia de Veu?!
Tothom sap que avui en dia el mòbil s`utilitza per moltes més coses que pel que va ser inventat: trucar per telèfon. També s`utilitza per enviar missatges sms, per avisar, donar una alerta a algú o dir un "me`n recordo de tu" amb una trucada perduda, per llançar-lo contra qui no et cau bé per causar-li el màxim de mal, per comunicar visualment la teva posició en un concert quan un col·lega es perd, per usos generadors de plaer amb el vibrador en els quals no cal entrar en més detall en aquest moment...

Què ens dóna la Bústia de Veu que no ens doni la resta de serveis?!
Absolutament res. Ans al contrari, entorpeix aquests serveis dels quals la necessitat d'utilitzar-los ens han imposat. El més clar exemple és el següent: vols fer una perduda a algú i surt la Bústia de Veu, Caram!, intentes penjar ràpid però ja no ha temps i et gastes un minut de saldo per un missatge amb soroll comunicant, amb l'afegit de la ràbia que t'agafa en aquell moment en contra de qui té la Bústia de Veu posada que sovint exterioritzes llençant el mòbil al cap d'algú que passa pel carrer.

I què ofereix?! la possibilitat de deixar un missatge de veu si no trobes a qui busques... però que no veieu que si li vols deixar un missatge li escrius un sms?! a més... quantes vegades m`ha passat allò de, T`he deixat un missatge de veu, no l`has sentit?, Ostres, no, es que no els miro mai, Doncs veste`n a la merda perque se'm va acabar el saldo intentan-te fer una perduda perque ets un insolidari que té la Bústia de Veu connectada i me'l vaig haver de tornar a carregar, I a mi què m'expliques, Doncs veste'n a la porra, Doncs tu més… i quantes amistats s`han mort amb aquesta discussió...

Siusplau,
traieu-vos la Bústia de Veu dels vostres mòbils; els vostres amics us ho agrairan.

Comentaris

  • continuació ...[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 14-12-2005 | Valoració: 10

    Deia,

    al relat VENCUTS, PERO NO CONVENCUTS, hi ha una relació de pàgines en catalào que admeten relats/històries en aquesta llengua.

    Les coneixes TOTES ?

    Publica a més llocs !

  • Hi ha més llocs per llegir i adhuc escriure, ho saps, oi ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 14-12-2005 | Valoració: 10

    Hola,

    Hi haun relat meu VENCUTS, PERO NO CONVENCUTS en el

  • per cert...[Ofensiu]
    xaropdetu | 11-08-2005

    ..tots els que dieu aixo del vibrador es perque ho feu... xDD

  • xaropdetu | 11-08-2005 | Valoració: 9

    jaja, molt divertit i original, tens molta rao. petons!

    xaropdetu

  • amén![Ofensiu]
    lila86 | 10-08-2005

    dic..imén! i tu què fas amb lo vibrador del móbil nan..vaia tela,jaja.t'enyoru!

  • Hola nani[Ofensiu]
    Gemma34 | 13-07-2005 | Valoració: 3

    Saps què és el sentit de l'humor? Saps què és jugar amb el lector? Saps què és? En el comentari que has fet en el meu relat he detectat que t'havies ofès.
    Tot és broma. El relat està fet expressament per empipar al lector. I tu, has picat.
    A mí m'agrada el sexe. I molt!!
    Un petó.

  • Irònic i ben trobat[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 08-07-2005

    irònic, ben trobat, i ben estructurat, divertit i que desde el títol crida l'atenció al lector, i amb una vis còmica important. Molt bé, ara... instruccions per treure la bústia si us plau!!!!

  • està clar![Ofensiu]
    AnNna | 08-07-2005 | Valoració: 8

    jo al principi de tenir mòbil la tenia, fins que un amic em va dir que o me la treia o em deixava de parlar... i clar... la vaig treure... jeje!
    jo ara els ho dic als meus amics... però i ha gent estúpida que fa: és que a vegades em deixen missatges.....
    sí, quan? un cop cada 2 mesos?!
    au va!!!! ¬¬

    FORA BUSSOOOON! XD

  • m'agrada, m'agrada[Ofensiu]
    bilbo_saquet | 08-07-2005


    jejeje, kuanta rao am lu del mobil...enkara k lu del vibrador... no eee!!

    m'has fet riure jajaja

Valoració mitja: 8