El marcià que va arribar a la Terra

Un relat de: REGOR

EL MARCIÀ QUE VA ARRIBAR A LA TERRA

Hi havia una vegada fa molt temps un marcià que es deia Plop. Era verd i no tenia cabell. Vivia en una casa vermella amb els seus pares en un planeta molt i molt llunyà. Un dia, amb el seu telescopi va veure un planeta que era de color blau i molt estrany però volia anar-hi.

Va pujar a la seva nau espacial i va fer camí cap aquest país tan blau. En Plop va arribar en aquell planeta nou, a un pati d´un col·legi on els nens jugaven amb una cosa esfèrica donant-li puntades de peu. El Plop va sortir de la nau que estava camuflada entre els arbres, i en veure'l tots els nens es van espantar tant i tant i tant que van fugir corrents del pati.

Quan va tornar d´aquella aventura tant divertida a casa seva els pares marcians es van enfadar molt. Però malgrat això van viure feliços per sempre mes i a saber el que menjarien. FI.

Comentaris

  • FELIÇ ANIVERSARI XAVALET[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • MOLT BO[Ofensiu]
    uanra | 09-12-2008 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt quan els pares d'en Plop es van enfadar molt.

  • Caram, quina sorpresa...![Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 24-11-2008

    Cercant històries de relataries que encara no havia llegit, he vingut a parar aquí i... ostres, m'ha encantat trobar-te. Saps per què? doncs a més de perquè m'agrada molt el conte que has escrit, he recordat també que quan tenia més o menys la teva edad feia el mateix, tot i que només els podia ensenyar a la gent que eren al meu voltant. Tu tens l'aventatge de poder ser llegit per un munt de gent, o sigui que aprofita i escriu, escriu tot allò que et vingui de gust i penja-ho, perquè amb tot el que aprendràs fent-t'ho i amb el que ja saps, de gran seràs un escriptor de primera, n'estic segura. He llegit tot el que has penjat i ara mateix no tinc el temps per comentar-te cadacun com es mereix, però ho aniré fent.
    Una abraçada ben gran, i felicita als teus pares de part meva per haver-te permès que ho comparteixis amb tots nosaltres.

  • Somriure[Ofensiu]
    ATZAVARA | 17-06-2008 | Valoració: 8

    aquest Plop és molt valent!.
    ha esdevingut un somriure el final!.
    segueix viatjant per l'espai. és molt gran...ple d'aventures!!.
    una airejada!!!
    atzavara!!

  • Jo sí que et valoro[Ofensiu]
    joanalvol | 04-06-2008 | Valoració: 10

    que al sis anys escriguisis aquet curiós relat.
    La Teresa et diu que li agradaria molt que fossis parella de la nostra neta. Això sí, quan siguis més gran. És dinàmica com tu. Però és clar, li hauriem de preguntar a ella.

    Esperem llegir-te més sovint ara que venen vacances de l'escola.


    Joanalvol

  • Hola REGOR,[Ofensiu]
    Naiade | 03-06-2008 | Valoració: 10

    Que contenta m'he posat al veure que havies publicat el teu primer relat.
    Tenies raó, és un conte molt divertit.
    Ja t'agradaria trobar un dia al Plop al pati de l'escola oi? I segur que tu, no t'espantaries.
    Espero que ben aviat els teus pares te'n deixin publicar més.
    De moment ja tens una lectora i em sembla que en tindràs més.

    Records als pares
    Naiade

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de REGOR

REGOR

13 Relats

107 Comentaris

24098 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Hola a tots, vaig néixer el 2000, i ara tinc x anys. Tot just amb sis anys començo a escriure algunes coses, i ara les penjo aquí