La banyera voladora

Un relat de: REGOR

LA BANYERA VOLADORA

1 - Hi havia una vegada un nen que es deia Jaume però li deien Jeu, perquè no s'assentava mai. Tenia els ulls verds, el nas de punta i era ros, vivia en una casa marró amb els seus pares i li encantava dutxar-se.


2 - Un dia: el dimecres, la mare d'en Jeu li va dir que s'anés a dutxar, però com que el Jeu estava jugant a la Wii, dret, no volia, però la mare li va desendollar la consola enfadada. El Jeu va haver d'anar a la dutxa però ell en el fons sabia que s'ho passaria molt bé. Es va dutxar i quan va acabar de dutxar-se va obrir la cortina i va veure que estava sobrevolant Barcelona a l'aeroport del Prat. Ell no tenia por. Va fer un passeig amb la banyera i va pensar que seria millor que tornes a casa però com?


3 - Va pensar i va pensar i se li va ocorre una idea; es tornaria a dutxar i tornaria a ser a casa, i així o va fer. Quan va ser a casa, la seva mare li va preguntar: perquè has trigat tant? Ell va respondre: perquè m'agrada banyar-me.
I conte contat conte finalitzat.


FI.





Comentaris

  • Emergència! [Ofensiu]
    Màndalf | 25-03-2009

    Necessito el manual d'instruccions de les banyeres voladores. Aquest matí mentre em banyava he fet el mateix que el Jeu i he sortit volant per la finestra a una velocitat bestial, m'he despentinat de cop.
    Es pot saber on és el fre? És l'aixeta? Cap a la dreta o cap a l'esquerra?
    I les rodes d'aterratge què? Per on surten?
    Se m'ha caigut el xampú damunt la Sagrada Família i el raspall de l'esquena a Colon.
    Estic sobrevolant el Tibidabo en pilotes i fa un fred que pela, tinc la carn de pollastre.
    Que algú vingui a buscar-me!
    I que porti una tovallola i uns calçotets (per a mi).

    Ep, Regor, molt bé el conte, cuida la teva imaginació, és molt valuosa i sempre t'acompanyarà, és una bona amiga.

    M

  • Meravellós molt bo.[Ofensiu]
    racso | 24-12-2008 | Valoració: 10

    Em dic Óscar Rodríguez Gausachs,es molt bo el teu conte ami tambe màgradaria volar amb una banyera, segur que un dia manimo a escriure i intantare fer contes tant bons com els teus, segueig escrivint!

  • uanra | 24-11-2008 | Valoració: 10

    Hola Roger,
    jo amb dic Arnau. M'ha agradat molt el teu conte. Aviat penjare els meus contes el mateix lloc que tu. M'ajudaran.

    A mi m'agradaria volar amb una banyera!

    Arnau Soler i Gausachs

  • MOLTES FELICITATS![Ofensiu]
    nuriagau | 24-11-2008 | Valoració: 10

    Un relat molt enginyós i ocurrent.

    Al teu conte dius d'en Jeu: "El Jeu va haver d'anar a la dutxa però ell en el fons sabia que s'ho passaria molt bé." Tu també ets dels qui rondines per anar a la dutxa i després no hi ha qui et faci fora?

    Segueix escrivint! Per casa, segur que et trobo un fan una mica més petit que tu i anirem llegint els relats que pengis.

    Felicitats!

  • hola Regor![Ofensiu]
    ixnuir | 18-10-2008

    Et comento aquest relat que és per ara dels tres que t'he llegit el que més m'ha agradat!

    Escrius molt bé! I saps? em recordes una mica a mi quan tenia la teva edat! Jo vaig escriure un petit conte com aquest on el nen en comptes de trobar-se volant amb la banyera, es trobava enmig del mar!

    Saps el que és genial? que quan tinguis 18 o fins i tot 28 anys podràs venir en aquet raconet i veure el que escrivies. I segur que t'agradarà tornar a llegir-ho.

    Bé noi, ja no m'enrotllo més. M'ha agradat coneixe't

    ixnuir*

  • Mot bè [Ofensiu]
    queri | 31-08-2008

    Ets genial regor tens una imaginació mereavallosa. M' agrada molt el teu relat.Ets molt bo escrivint.

  • Hola Regor![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 16-06-2008 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt el teu relat. Tens imaginació i està molt ben escrit.
    Continua i veuràs que cada vegada t'agrada més .
    Un petó.
    Nonna_Carme

  • Aixó és una metàfora[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 15-06-2008

    de la teva própia vida,potser, tot i que et costa una mica anar a la banyera, en realitat, però quant hi ets dins, ningú et pot fer sortir...haha.
    Aquest és ols el començament, cal ser més estricte amb les teves paraules, tot i que té un gran merit aixó que fas.
    No deixis mai de somiar, ni que sigui amb els ulls ben oberts, i a l'agüait.

  • Quina imaginació...[Ofensiu]
    Xantalam | 15-06-2008 | Valoració: 10

    i que bé ho expliques tot, per l'edat que tens. Ànim i espero que continuis escribint molts contes més.

    Un petonàs,
    Xantalam

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de REGOR

REGOR

13 Relats

107 Comentaris

24016 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Hola a tots, vaig néixer el 2000, i ara tinc x anys. Tot just amb sis anys començo a escriure algunes coses, i ara les penjo aquí