El com de la vida

Un relat de: teresa serramià i samsó

I un cop i un altre
omplo el càntir trencat
a la font que no raja;
hi torno, hi torno,
caminant amb peus
que no són meus
mentre retrocedint avanço
pels fulls d'un llibre

que va perdent les pàgines.



Comentaris

  • Em transporta[Ofensiu]
    gypsy | 26-11-2006 | Valoració: 10

    a la impotència de no trobar els mots quan volem expressar quelcom molt nostre i hi tornem repetidament, com en un cercle.
    I sempre escrivim el mateix poema, amb formes diferents.

    Aquest poema teu em recorda a algun molt concret de la Montserrat Abelló, molt depurat i directe.

    petons Teresa!

    Els teus poemes són petites joies d'orfebreria, treballades amb el material flexible de les paraules i les músiques invisibles que les contenen.

    gypsy

  • Ai, si de contents...[Ofensiu]
    rnbonet | 18-11-2006 | Valoració: 10

    ...i gínjols es tractés!
    Perquè eixe camí que descrius meravellorament amb metàfores és tan difícil!
    Però jo, companya, tinc un ginjoler al jardí... i habitualment practique l'humor... i l'amor, amb la dona.
    Què més podem esperar? Doncs sí: més salut... i més rebolica!!!

  • preciós...[Ofensiu]
    jOaneTa | 17-11-2006 | Valoració: 10

    mentre retrocedint avanço pels fulls d'un llibre que va perdent les pàgines...
    M'encanta aquest fragment en especial, però tot en si es preciós.
    Un petó.

    jOaneTa

  • Leela | 17-11-2006

    Un cop i un altre ens omplim les mans d'il·lusions que sabem que no es compliran i de somnis eteris nocturns, que ja no sabem si són nostres o volen, o volien, ser nostres.. què més dóna, ara ja.
    I, encara que ens sembli increïble, avancem, potser ja no pel camí que ens havíem dibuixat a la nostra ment, sinó pel camí amb el que els nostres peus s'han trobat, i les nostres sabates s'han fet a aquest camí .. i no volem llençar-les, encara que siguin velles.

    Una abraçada,

    Leela


Valoració mitja: 10