Eficàcia provada

Un relat de: Iona
Aquell vespre miràvem la televisió esperant que arribes l’hora de posar a dormir la canalla, quan vam sentir miols rere la porta de l'entrada. Els dos petits de casa ja l’anaven a obrir quan els vaig aturar. No. Res d’obrir. No vull cap gat a casa. Ves a saber si el seu pèl ens provocaria al·lèrgia o ens quedaríem sense el peix.

Tot el que vaig deixar anar no fou gaire convincent, però el meu to desesperat va frenar-los.

Al matí, en sortir fora, vaig veure de passada una cua fosca que s’escolava rere la tanca de xiprer. Quin problema, s’havia quedat. No podem deixar entrar un gat negre a casa, vaig dir a la canalla.

A la tarda, en arribar de la feina, vaig donar una ullada al jardí i no vaig trobar cap rastre del gat. Vaig respirar tranquil·la. Ja dins de casa, mentre els nanos miraven dibuixos animats, em vaig posar a fer endreça i com que hi havia força roba bruta vaig mirar de posar una rentadora. Però no funcionava. Maleït bitxo, vaig pensar, només unes hores de rondar-nos i ja ens ha portat mala sort.

El tècnic va venir l’endemà, i només li va caldre revisar el filtre de la rentadora per saber que havia passat. I és clar, una cosa així no la cobria la garantia.

Però si us dic la veritat, se’m va escapar un somriure en pensar en aquell anunci de detergent blanquejant que últimament passen per la tele.

Comentaris

  • divertit[Ofensiu]
    Solsona Bot | 11-11-2022

    Pobre gat! Potser hauria estat més respectuós posar-lo en un cubell a estovar. Un relat amè i divertit.

  • Oh...[Ofensiu]
    marialluïsa | 09-11-2022


    Pobregat! els hi fem de tot en aquests contes, sembla que fins i tot canviar-los de color.
    Molt bé !

  • Mala sort...[Ofensiu]
    Prou bé | 03-11-2022

    ...d'anada i tornada!
    Bon relat!
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament. Entra a concurs.

    Gràcies per participar.

    Comissió XIII Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Iona

Iona

83 Relats

320 Comentaris

28385 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Durant el confinament vaig provar això que en diuen escriure i ves per on em va agradar. Ara, novella en el món de l'escriptura, vaig fent, desfent i aprenent.

El meu blog: Despullant sentiments de Iona

A Instagram: @lecturesxgaudir