Efectes secundaris.(gelosia)

Un relat de: Naiade

L'Alícia i la Glòria, eren amigues des de petites. Però sempre hi va haver un punt de gelosia, per part de la Glòria.
L'Alícia era bonica, agradable i extravertida.
La Glòria no era tan afortunada com la seva amiga, ni de caràcter ni físicament. A més, tenia complexa de lletja.
Després d'uns anys d'allunyament pels diferents camins triats a la vida.
Varen coincidir en un casament.
Els va fer il·lusió retrobar-se.
L'Alícia s'havia convertit en una noia bonica, instruïda. Treballava de locutora a la ràdio i tenia molt d'èxit.
La Glòria, havia millorat molt, s'havia aprimat i sabia treure partit del seu físic. Treballava de secretària en uns grans magatzems, i a més tenia una parella molt atractiva, en Tom, un advocat ben situat.
Tot i això, repassant la seva amiga de dalt a baix, va fer aquells ullets d'enveja que tan bé recordava l'Alícia. No va presentar-li en Tom per si de cas, Però va fixar-se que es miraven amb admiració.
Al cap de una estona els va veure que parlaven, i segons ella coquetejaven i tot, i fingint un desmai per la ràbia que portava, va aconseguir que marxessin a casa, fent-li tota classe de retrets a en Tom.
Aquella nit, els malsons plens d'adulteris varen turmentar-la.
Uns dies més tard, va tenir un cobriment de debò, quan va veure'ls en un bar enraonant i rient distesament.
Quan en Tom va arribar a casa, la Glòria, encegada per la gelosia, va deixar anar tota la seva ira, sense deixar-li ni badar boca. En Tom fart d'aquests espectacles, va marxar.
Anys més tard, varen tornar a coincidir les dues amigues. Quan varen parlar de les seves vides. L'Alícia va deixar anar tota sorpresa:
Com és possible que et separessis d'en Tom, si estava boig per tu?.
Volia que l'ajudés a preparar-te una festa sorpresa per el teu aniversari, vaig fer-li una llista i tot, em va estranyar no saber-ne mai més res d'ell.





Comentaris

  • Generalitzant...[Ofensiu]
    Bonhomia | 03-01-2007 | Valoració: 10

    Si. A vegades ens sentim enganyats i tan convençuts que podem acabar pensant que hem perdut allò que desitgem tant. Però les tres persones juguen papers fonamentals en la societat en la qual vivim. Això, ja més que trist, és repugnant. Potser algú està alegre i li vol alegrar la vida a algú altre. Però aquest altre, com la grandíssima majoria de la gent, pot arribar a enviar a la merda el primer.
    Molt realista.

    Una abraçada.


    Sergi

  • Víctima i botxí[Ofensiu]
    Unaquimera | 28-12-2006 | Valoració: 10

    El teu relat és un exemple perfecte del mal que pot fer una passió descontrolada, una emoció desfermada: en aquest cas, la gelosia!
    La barreja de por, ràbia, anhels, dolor, frustració... tota aquella pasta densa, espessa, que és capaç d'amassar una ment gelosa i un cor exclau es posa davant els ulls de la persona que la pateix, embolicant l'enteniment de qui no se'n pot deslliurar per veure-hi clar, per sentir amb serenor, per pensar tranquil·lament...

    La Glòria és a l'hora víctima de la seva emoció i botxí de la seva relació.
    El títol m'ha agradat especialment, ja que em sembla molt ben pensat!

    Et desitjo un Feliç Any Nou de tot cor!! Espero que el 2007 ens permeti continuar coincidint...
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275618 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com