D'ON VENS

Un relat de: blog:relatsduncalamar
No vull saber d'on vens. No vull saber on vas. Només vull saber si et vols quedar. Sóc com sóc. Tinc el que tinc. Vull el que vull, a tu. Tu ets jo i junts som tot. No vull canviar res en tu perquè jo no canviaré res en mi. Adaptem-nos, caminem i avancem junts. A poc a poc anirem calibrant aquesta maquina tant complexa que es diu amor. El que vull i desitjo, un tu i jo on siguem un nosaltres. Així que saltem les pedres i gaudim del camí.

Comentaris

  • Està bé la reflexió.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 21-07-2020

    Una invitació a deixar de banda les reflexions i a actuar de manera simple, si he entès bé el relat.

    A vegades està bé pensar així, i ho dic jo com a filòsof, que també sóc i seré semrpe una persona.

    Ens veurem per Relats. Salut!!

  • Orgasmatron[Ofensiu]
    kefas | 20-07-2020

    Quan comento un relat ho faig com si composés un haiku, a partir de la primera impressió que em causa. I aquest m’ha fet pensar el la màquina de l’amor de la pel·lícula de Woody Allen, Sleeper.

  • Junts[Ofensiu]
    Canela fina | 19-07-2020 | Valoració: 10

    Quina delícia quan trobes l'amor així, respectant els temps, els espais, les diferències... M'ha agradat molt llegir-ho, les frases curtes aporten contundència embolcallada de mel. Un plaer tot plegat. Una abraçada :)

  • Enamorat.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 14-07-2020 | Valoració: 10

    Una bona decisió, donar llibertat a l'altre. Vet ací on rau l'autèntic amor, el que camina en paral.lel, creixent junts i cadascú am la seva pròpia manera de veure, sentir i enfocar la vida. Perquè és amb aquesta forma de procedir quan l'amor es complementa i s'enriqueix un de l'altre. Un relat que fa venir ganes de caure enamorat...Enhorabona. Nil.

  • Excel.lent: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-07-2020 | Valoració: 10

    Si et conteste que "d'on vens", és que vas cercant la complexa màquina de l'amor. Una bella i excel-lent prosa poètica, on narres el teu camí.
    Un plaer de lectura.
    Salutacions.

Valoració mitja: 10