Diàleg: absurd o raonable?

Un relat de: Josoc

Dues amigues es troben pel carrer i una li diu a l'altra:
-Hola, on vas?
-No t'ho sabria dir pas.
-Com és això? Que t'has perdut?
-No, i ara! No és pas això.
-Doncs bé ho has de saber, on vas. Deu ser que no m'ho vols dir.
-Tampoc és això
-Doncs què?
-És que no vaig enlloc, només passejo.
-Ah, així vas a passeig.
-No, només passejo, però no vaig a...
-Mira que estàs rara avui! Em sembla que ni tu t'entens.
-I tant que m'entenc jo, però tu no.
-A veure si t'expliques millor.
-Mira, si jo hagués sortit de casa amb la intenció d'anar a passejar, seria una cosa, però és que no ha anat així. Jo venia d'un lloc (que, veus? si m'haguessis preguntat d'on venia t'hauria pogut contestar) i com que he vist que era d`hora per tornat a casa, m'he posat a caminar sense cap rumb, només per passar l'estona.
-Saps què et dic? Que vagis a passeig!
-És el que estic fent, però no perquè tu m'ho manis que llavors sí que fora anar a passeig, sinó perquè em ve de gust.
-BRRRR

Comentaris

  • Raonable i divertit[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-01-2011

    Tal com et deia ahir, alguns dels relats teus que descobreixo tot recorrent el llistat en sentit descenent m’atrauen pel títol, que em deixa intrigada: aquest és el cas, per exemple, d’aquest diàleg.

    Personalment, l’he trobat molt raonable per ambdues parts, ja que cadascuna de les persones que el mantenen parteix d’una convicció raonada.
    I també l’he trobat molt divertit!

    A veure si entens o et sembla raonable a tu aquesta Antítesi meva.

    T’envio una abraçada amb tota la raó,
    Unaquimera

  • Diàleg absurd? Diàleg raonable?[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 09-12-2008 | Valoració: 10

    Diàleg… normal.
    De vegades preguntem per preguntar, sense esperar resposta.
    De vegades preguntem esperant la resposta que volem.
    Fa anys, molts anys, teníem una veïna que a la meva dona la tenia consumida. Si li preguntava qualsevol cosa i no entenia la resposta, deia: "És que vostè no s'explica".
    Si era a la inversa, que la meva dona no entenia la seva explicació, afegia invariablement. "És que vostè no m'entén!"...
    - Joan -

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

121278 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.