Dia extrany

Un relat de: faldudeta_8

Començaré com si diguessem per la "conclusió", sí... jo sempre al revès del món... doncs després de pensar tot el dia he arribat a la conclusió de que em fa molta por el futur...ja sigui amb la meva parella, amb l'esport que practico, amb la meva "enfermetat",amb els estudis... per tot, simplement, em fa por que el temps vagi passant...
Perquè sempre pot ser millor, poden anar 'cap avant' les coses... però... i si van 'cap enrera'? ...
En aquestes circumstàncies de la meva vida no aguantaria ni un mil·límetret més endarrera...
Deu ser l'adolescència? no ho sé... però si és això... he de dir que... que complicada és l'adolescència!!!
Canviant de tema un poc radicalment xD, ahir de nit mirava un documental o algo EXTRANY a la televisió... tractav de entrevistadors que, llògicament, entrevistaven, però, en aquest cas no a gent famosa ni qualsevol cosa d'aquestes, sinó que, a gent amb molts diners, és a dir, a gent moooolt rica. Vaig estar pensant una estona més (penso massa...? potser xD)... i la típica frase de <> sincerament, creieu que es cert?
jo crec que no... dacord, no et fan la felicitat al cent per cent.. però, al noranta sí... sempre es diu; dacord, però... i la salut? si no tens bona salut no la tindràs en diners i sense... no?
No sé... pot ser son paranoies meves...
ho deixo aquí que crec que per avui ja n'hi ha prou...
besets!

Comentaris

  • No et faci por el futur[Ofensiu]
    Avet_blau | 27-03-2008 | Valoració: 10

    no et faci por el futur
    pendent d' escriure, sino el present feixuc.
    caminant sobre la cinta transportadora de la vida, Tu , pots baixar i pujar encara,
    i dir prou! i recomançar si cal.

    De gent famosa i molt rica,
    en tinc la consulta plena,
    i la veritat, una bona filosofia devant la vida , es la riquesa mes desitjable .

    Avet

  • sóc jo!!! xD[Ofensiu]
    faldudeta_8 | 27-03-2008

    la típica frase de...
    "el dinero da la felicidad".. sq.. s'ha borrat! xD

l´Autor

Foto de perfil de faldudeta_8

faldudeta_8

33 Relats

54 Comentaris

40790 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc una noia de 20 anys, la qual va començar a entrar pel món de relatsencatala.com quan en tenia 16.
Vaig començar estudiant enginyeria telemàtica i he acabat estudiant filosofia, un món apasionant.
Sóc una persona què sol pensar bastant en les coses de la vida, les quals aniré compartint per aquí..amb vosaltres.