Des pedida

Un relat de: sudanellenc

Havia arribat el moment, feia massa temps que esperàvem. Els dos sabiem que aquella situació no es podia allargar més. Jo ho havia evitat amb totes les meves forces, però era inútil. Quan semblava que havíem arribat a un estat més o menys estable, en un instant tornàvem a estar al límit, reclamant els dos la llibertat. Però en aquell moment no podia ser. No volia que aquella separació afectés a la gent propera a nosaltres, no en aquell instant. Per això ens vam donar una petita treva.
I va passar en un moment què érem sols. En dir-me adéu, no sense sentir remordiments, em vaig quedar alleugerit d'aquella pressió que no em deixava viure tranquil.lament. A mesura que s'allunyava, la seva fragància s'anava esvaïnt, donant gràcies d'aquell fet, ja que si no m'hagués tirat el pet dins la granja, hauria perdut tota la credibilitat que tinc.
Basat en fets reals

Comentaris

  • prosa de pet[Ofensiu]
    ales de foc | 03-06-2010 | Valoració: 7

    i j k em pensava que era un relat romàntic.... un acomiadament de l'èsser....jajaja
    has sabut plasmar un fet real i quotidià. gràcies per fer-me riure

  • ei joanet[Ofensiu]
    lienu | 05-06-2008 | Valoració: 9

    noi que no ens fas un regalet per a la vista amb un altre relat????vaaa que estem impacients... muaks

  • jajajajaja[Ofensiu]
    lienu | 13-05-2008 | Valoració: 9

    aixó, aixó......... ja tornen a se aqui les matlles omflades jejejejejejejejejeeje, si que fa per tu si aquest relat, jo m'esperaba un altra cosa no un pet, pero m'ha fet molta gràcia el relat aquest.
    bueno wapos segui aixi que vec que neu prosperant molt be.
    molts petons de la vostra fan numero 1

  • jajajajaja[Ofensiu]
    lienu | 13-05-2008 | Valoració: 9

    aixó, aixó......... ja tornen a se aqui les matlles omflades jejejejejejejejejeeje, si que fa per tu si aquest relat, jo m'esperaba un altra cosa no un pet, pero m'ha fet molta gràcia el relat aquest.
    bueno wapos segui aixi que vec que neu prosperant molt be.
    molts petons de la vostra fan numero 1

  • Fa per tu[Ofensiu]
    almenarenca | 10-05-2008 | Valoració: 8

    Aquest relat fa per tu al cent per cent... Suposo que saps el motiu... M'he fet un tip de riure. TVM.

Valoració mitja: 8.4