Una nit de solitud, solitud en la nit.

Un relat de: sudanellenc

Que trista i negra és la nit sense tu! Trista i negra com només una fosca nit ho sap ser. A la meva habitació, la buidor omple l'espai. Un munt de sabates per només un parell de peus, dos coixins pel meu cap, dos mòbils per una sola orella. Roba escampada, les meves ulleres que et vaig deixar, el còmic que et vas llegir mentre jugava a l'ordinador. La finestra que, entreoberta, ventila el meu alè solitari, em porta sons que un dia vaig sentir al teu costat. Sons, que espero tornar a sentir aviat acompanyat del teu alè, vora la finestra entreoberta, mentre t'acabes de llegir el còmic que has recuperat, cansada de navegar al meu ordinador. Les meves ulleres al costat de les teves, la teva roba barrejada amb la meva, i el teu mòbil a la meva tauleta, vora els meus. Els dos coixins preparats per passar la nit, i a terra, sabates de diferent número es barregen en una asincronia orquestrada, omplint la buidor de la meva habitació. I llavors ens compartirem en la nit misteriosa i estrellada. Misteriosa i estrellada, com només la màgica nit ho sap ser.

Comentaris

  • ei!!![Ofensiu]
    lienu | 14-11-2008 | Valoració: 10

    quan ens deleitaras amb un altre relat dels teus???? muaks

  • TVMMMMM!!!![Ofensiu]
    almenarenca | 08-10-2008 | Valoració: 10

    Pensa que encara que no estigui al teu costat físicament, et tinc sempre present. També et trobo a faltar quan no hi ets,
    Només els enamorats poden copsar els sentiments que vols transmetre.
    TVMMMM!!!!!!

  • Enyor?[Ofensiu]
    ATZAVARA | 07-10-2008

    "Fosca nit, plena de somnis
    on tu apareixes sense ser tu.
    on tot pot ser real i sincer.
    on puc notar-te sense tenir-te".

    al llegir he pensat en aquest trosset..

    endavant! per tornar a sentir de nou tot això que descrius...

    una airejada..
    Atzavara!!

  • Aixi es parla!!!![Ofensiu]
    lienu | 07-10-2008 | Valoració: 10

    molt ben dit lèvingir!!!!!! tot es repetible si un vol!!!!!!

  • ummmmm...[Ofensiu]
    lienu | 07-10-2008 | Valoració: 10

    Jo no crec que sigui dependencia, crec que son ganes de pasar cada dia junts, de pasar cada nit al costat d'ella, en definitiva de viure junts i compartir el dia a dia i no d'estar separats.
    Clar que es sentimental, es la seua parella, la que mes estime, aixi doncs: com no ha de ser sentimental un escrit que va dirigit a la persona que mes estimes en aquests moments??Com no a de ser trist si vols pasar cada dia amb la noai i no es pot?? a vere Que valtres no esteu enamorats o que??? aquest relat no es d'un home penjat d'una motxilla!!!!
    ES D'UN HOME ENAMORAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • I si ho separes.[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-10-2008 | Valoració: 9

    Relat molt descriptiu i sentimental. I si és cert reflexa una dependència no positiva per seguir vivint. L'estimaciò és compartir, no penjar-se a l'esquena de l'altre com una motxila. Amb sinceritat i respecte.

  • UNA NIT DE SOLITUT[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 06-10-2008 | Valoració: 9

    Que pot ser eterna si la persona estimada no torna. Has reflectit la tristesa d'un record, d'un compartir amb la parella, has donat a entendre que no saps biure sense la teva estimada. Es un relat tristot i amoros.

Valoració mitja: 9.67