Deixar-lo

Un relat de: martaplanet

Et fa mal el cor?
Una pregunta estúpida, sempre la mateixa pregunta.
La resposta hauria d'esperar unes quantes dècades més.
-Estàs bé?
Assentir, mai respondre amb una paraula.
-Estàs pàl·lida.
Un xiuxiueig a l'orella, dolç, tímid, i és clar, sense sentiment real.
-Marxo a casa. - recorda, has de ser tallant, intransigent.
-De debò que estàs bé?
-Sobreviuré. - freda, distant, no ho oblidis.
-Però...
-Marxo.
Camina, no miris mai enrera. Recorda que si es creuen les vostres mirades començaràs a defallir, recorda que no ha de guanyar, no pot veure't plorar.
-Vols que et porti a casa?
Si t'agafa no et giris, no t'atreveixis a fer-ho, veuries els seus ulls i el sentiment de culpa.
-No hauries d'anar amb moto.
Les llàgrimes no podran baixar per les teves galtes fins a estar lluny d'ell, recorda, no pot veure't caure als seus peus.
-No em fa res portar-te.
L'amor és l'amor, l'orgull és l'orgull, no pots perdre dues coses en un mateix dia.
Si no et deixa marxar, respira profundament i alça els ulls fins a observar-lo completament. Estigues calmada, mira'l, estudia'l i somriu.
-Tornaré a casa caminant. Tinc ganes de passejar. - recorda, distant, molt distant.
I marxa.
Quan arribis a casa entra dins la teva habitació, agafa tot el que et recordi a ell i amuntega-ho. Demà ho cremaràs.
Després tanca't al bany, mira't al mirall i, ara sí, pots deixar que baixi'n les llàgrimes i caure en el forat negre en que s'ha transforma't el teu cor.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101190 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.