Cremar les naus

Un relat de: Siset Devesa

"He cremat les naus per evitar la temptació de tornar enrere", afirma convençut d'haver pres la decisió encertada. A partir d'aquest moment, només hi ha futur i el passat ja és irreversible. Sense possibilitat de tornar a refer el camí, ha esborrat qualsevol alternativa que no sigui fugir endavant. Com un modern Hernán Cortés, pensa que el seu acte és audaç, irresponsablement aventurer. "Cap altre estiu com aquest. Les naus són cremades. A partir d'ara, temps a venir". I mentre els mossos l'emmanillen, contempla amb esperança les restes retorçades, fumejants sobre la sorra, dels patins de pedals de la platja.

Comentaris

  • és com un acudit que no te'l esperes[Ofensiu]
    ferrys | 11-12-2007 | Valoració: 9

    el fet de ser tan concís fa que enganxi molt, i que vulguis saber el final tant si com no. sembla un acudit de l'eugeni!!

    molt ben trobat!!

    ferrys

  • Inquietant i divertit alhora[Ofensiu]
    Autobahn | 09-12-2007

    Molt ben trobat el to.
    M'agrada que no jutgis a ningú i que deixis tan d'espai a la imaginació al lector.
    Excel·lent.

  • De microrelat en microrelat[Ofensiu]
    ciosauri | 29-08-2007 | Valoració: 10

    la calor et deu haver estat més lleu. L'enhorabona per les dues publicacions! Això sempre anima! I de les pinzellades d'estiu em quedo amb aquesta. No sé si serà perquè em sento un xic identificada amb el protagonista, no sé... M'ho hauré de fer mirar!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Siset Devesa

53 Relats

193 Comentaris

66182 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
"Dins es món que m'he inventat tot se mou a total realitat."

Multicinemes (Antònia Font)