Cartes a la companyia del gas

Un relat de: Tiamat

Estimada companyia del gas,

El gas no em va.
No puc cuinar. No puc dutxar-me amb aigua calenta.
He tastat tota la varietat de plats que es poden fer al microones. Tinc pell de gallina tot el dia.
Feu-hi alguna cosa, pago com tothom.


Atentament,

consumidora de gas


***


Estimada consumidora de gas,

Farem els possibles per solucionar el seu problema.


Atentament,

el qui gestiona les seves queixes sobre la companyia del gas


***


Estimada persona que gestiona les meves queixes sobre la companyia del gas,

Gràcies per la resposta, però segueixo sense gas.
Continuo menjant plats cuinats al microones, i dutxant-me amb aigua freda. Aviat serem la tardor, i el meu cos potser no ho resistirà.


Atentament,

consumidora de gas


***


Estimada consumidora de gas,

Sentim molt les molèsties que li estem causant. Si això no s'ha solucionat durant la pròxima setmana, prego que m'ho faci saber, i em dedicaré exclusivament al seu cas.


Atentament,

el qui gestiona les seves queixes sobre la companyia del gas


P.D - li haig de dir que té una lletra molt bonica.


***


Estimada persona que gestiona les meves queixes sobre la companyia del gas,

Ja ha passat una setmana des de la meva última reclamació, i el problema persisteix. No puc més, vull menjar una mica de pasta bullida i un tros de carn a la brasa. Necessito una dutxa d'aigua calenta.


Atentament,

consumidora de gas


P.D - la seva lletra també fa prou goig


***


Estimada consumidora de gas,

Com li vaig prometre, tota la meva capacitat d'atenció resideix en aquest moment, única i exclusivament, en el seu cas. Permeti'm doncs, oferir-li una invitació per sopar a un italià, i una posterior dutxa, amb aigua escalfada pels dos.


Atentament,

el qui gestiona les seves queixes sobre la companyia del gas


***


Estimada persona que gestiona les meves queixes sobre la companyia del gas,

Gràcies per la seva ràpida resposta, i per la seva generosa oferta. Crec que l'acceptaré de bon grat, sempre i quan, tinguin present que això només és una solució temporal, i que a la llarga, necessitaré igualment una correcta instal·lació de gas al meu pis. Quedem doncs, demà mateix per sopar i per dutxar-nos, ja que la necessitat, com entendrà, és immediata.


Atentament,

consumidora de gas


P.D - les dades perquè em passi a recollir a casa a les nou, com ja deu saber, consten al meu registre de la companyia del gas


***


Estimada consumidora de gas,

M'alegro que, tal i com em va dir personalment, quedés tan satisfeta amb el sopar i la dutxa. Evidentment, totes les despeses corren a càrrec de l'empresa. Per qualsevol altre problema, no dubti en fer-m'ho saber. M'he informat, i torna a tenir gas a casa seva, tal i com vam acordar.


Atentament,

el qui ha gestionat les seves queixes sobre la companyia del gas

Comentaris

  • jo podria fer un relat així amb els d'Auna[Ofensiu]
    Shu Hua | 13-09-2005

    No amb aquest final, tot s'ha de dir, però vaja, si m'hagués imaginat que funicionava, potser m'hi hagués escarrassat una mica més. i tampoc no em caldria imaginar-me res, les cartes reals parlen per si soles. Ai!

    Estimada Laura, ets genial, escrius molt bé, relats frescos i divertits i, entre humor i humor, les dius ben clares: si vols que et facin cas, has de lligar amb el xicot de la companyia. Caram! No sempre es pot fer així!

    Un petó
    Glòria

  • revolucio | 13-09-2005

    Ei! molt divertit jajaja, em fa pensar en algun q altre personatge d aquets q veus quan alguna cosa s'espatlla, i dius mare mevaaaaaa quin noi!!!
    jajajjjaaj
    Segueix així!

    Revolució!

  • Cartes al peatge de Vila-rodona[Ofensiu]

    Hola!! M'ha encantat llegir aquesta cadena de cartes, i m'has fet pensar en el noi q treballa al peatge de Vila-rodona... ohhh!!! Em sembla q li enviaré una carta de reclamació...
    ... a veure si em convida a passar un dia sencer amb ell dins la seva guixeta... tot dient-me a cau d'orella un i dos i tres cops allò q sempre diu "Moltes gràcies, q tingui un bon viatge!".... ooooooo!!!

    Xiqueta, molt bé, una forta abraçada!!!!

  • divertidissim[Ofensiu]
    Leela | 13-09-2005

    m'has fet somriure durant molta estona, mentre anava llegint com es desenvolupava aquest relat. M'ha agradat moltíssim: fresc, intens...
    Gràcies pels somriure que m'han quedat a la cara.

    Felicitats!

    Leela

  • xaropdetu | 06-09-2005 | Valoració: 9

    uau que original dona! m'ha fet riure una bona estona. petons!

    xarop

  • pivotatomic | 05-09-2005

    Aviam, em sembla un relat menor però, sens dubte, enginyós i divertit.

    La pregunta és... com t'ho fas?

    Vull dir que jo pixo sang per trobar imaginar històries per explicar i més sang encara per donar-los forma.

    I tu produeixes en cadena, com una espècie de Henry Ford del relat.

    Collons, com t'envejo!

  • GariKoitz | 04-09-2005 | Valoració: 10

    Molt original, fresc, divertit i fins i tot sensual.
    Un 10

  • Estimada relataire[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 02-09-2005

    jo tampoc tinc gas.

    Vull que vingui ara mateix el qui li ha gestionat la seva queixa i em convidi a sopar.

    Atentament,

    la qui te enveja de la seva reparació de gas.

    Molt original Tiamat!!

    Un barret per vos. Calentó, és clar, i ple de pasta bullida amb carn a la brasa.

    Salz.

  • D'això se'n diu humanitzar l'atenció al client.[Ofensiu]
    blaumar | 02-09-2005

    Enhorabona!, el relat és ingeniòs i sols lamento que avui en dia ja tot vagi per telèfon i e-mail!!

  • Estimada usuaria del gas[Ofensiu]
    latestkiss | 02-09-2005 | Valoració: 10

    Per acabar de reparar l'averia, haure de passar almenys uns quants dies/mesos més...

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

679797 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.