Carpe diem...tempus fugit

Un relat de: afrodita

- només per curiositat...tu saps exactament l'edat que tinc, veritat?
- vint -i- cinc? Li dic en un to burleta...

Ell es resigna i mira cap una altra banda, cap a l'horitzó d'aquest paratge idíl·lic, som al Lankayan...un mínima illa enmig del no-res, a dues hores de llanxa ràpida al nord de l'illa de Borneo...Malàisia, on sembla que el temps ha estat adormit durant segles per tal de deixar-nos contemplar aquesta meravella de la naturalesa...aquest bocí de paradís, d'una perfecció sublim, un indret que ha quedat totalment al marge de la bullícia de les ciutats on vivim...

Estem sols, ell i jo, encerclats d'aigües cristal·lines i tèbies que perfilen les nostres siluetes sense descans... i sí, pràcticament em dobla l'edat... i què? Li pregunto jo, tu sempre em parles de les teves experiències, del teu desordre, dels teus viatges, de com bescanvies el temps, com si d'un xec es tractés, en felicitat, per tal de gaudir dels petits grans plaers de la vida...

Tu, que ets com ets, ara em surts amb això?

...doncs ara et faig callar, per dir-te una sola cosa, la veritat més universal que he après en aquest vint anys de pas per aquest món : carpe diem...tempus fugit, i amb això, t'ho dic tot.

Comentaris

  • Cal...[Ofensiu]
    natasha | 08-05-2008 | Valoració: 10

    ...saber aprofitar cada instant, L'edat diuen que no importa però a l'hora de la veritat posa barreres...
    Comparteixo el Carpe diem, les experiencies no es busquen, es troben i es viuen.
    Un petonet

  • Clar de lluna | 08-05-2008

    ...bon relat, se m'ha fet curt! L'amor no té edat, no el tries, et troba. Carpe diem amb tot, doncs la vida són quatre dies i no se sap mai què passarà més enllà de l'ara! Per tant gaudir del moment és essencial i si a sobre ho pots fer amb la persona estimada millor que millor. El què pensaran? És perdre el temps! Viu i sigues feliç ara i aquí, amb qui vulguis i com vulguis!

    Una abraçada!

  • Carpe diem...[Ofensiu]
    nuria | 16-12-2006 | Valoració: 10

    Sí, jo també penso que és el millor consell que podries donar a una persona. Sent la vida que tenim per viure..la resta no depèn de tu

    Petons!

    Nu

  • Carpe diem... tempus fugit![Ofensiu]
    Arbequina | 08-11-2006

    Avui en dia tothom hi està d'acord, ningú et soltarà rotllos dient-te que no, que en realitat ens sobra el temps. Però desgraciàdament-afortunadament ningú es posa d'acord en com s'aprofita un dia. Carpe diem, sí, com?, ahhhhhh.

    Però, en fi, m'ha agradat la manera d'escriure el relat i on has situat "l'acció".

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • un text vital...[Ofensiu]
    foster | 07-11-2006

    que potser podries haver desenvolupat una mica més...m'ha donat bon rotllo, és optimista, positiu, cert en la veritat única de l'amor...(ja el coneixia, hehehe...va ser finalista però, amb uns petits retocs, podria haver ganyat perquè és especial, sobre d'una relació inusual o, si més no, no habitual...)
    I el final, com diu la rínxols, no l'oblidis!

    en fi, habibi meva, un petonàs
    fost

  • si, mmmm... tempus fugit....[Ofensiu]
    Leela | 07-11-2006

    no ho hauríem d'oblidar en cap moment això... potser en recordar-ho en cada instant es troba el 'joc de la vida'..
    Enhorabona pel teu relat i per la teva resposta... no l'oblidis!

    Un petó!

    Leela

l´Autor

Foto de perfil de afrodita

afrodita

33 Relats

158 Comentaris

72385 Lectures

Valoració de l'autor: 9.54

Biografia:
Perquè ella?

Perquè afrodita
és amor, passió
sentiment, acció
luxúria, seducció

Perquè afrodita
és essència i vida
l'instint més bàsic
l'aire que respires

Jo?

dona de lletres
Amant de l'art
Els peus a terra
El cor volant

Somiadora de dia
princesa de la nit
dues cares, un destí
llevar-me i ser feliç



...Perquè viure no és només existir...


AfrOditA