Caram, que bella que sóc!

Un relat de: crohnic

Caram, que bella que sóc!
No puc deixar d'enmirallar-me i repetir-m'ho una i altra vegada.
Caram, que bella que sóc!
La gent em pot titllar de presumptuosa, però no és cert, jo només repeteixo humilment una evidència. Quina culpa tinc que Déu m'hagi proporcionat aquestes faccions tan perfectes?
La majoria de la gent no entèn que jo sigui tan formosa i ells no...Els corromp la ràbia i l'enveja. Per alçar-se divulguen que les persones quan més atractives més enzes són...No ho negaré, potser sí, i què?...però som bells, veritat? Doncs de què estem parlant? A més, ser lleig et garanteix ser espavilat? Si fos així...tampoc voldria ser-ho, preferiria quedar-me bella...déu ser perquè sóc beneita...
Els nois es burlen de la meva intel.ligència, però matarien per poder tocar aquesta bellesa amb les seves mans. I les noies es farceixen de ràbia , em critiquen i exposen que aquesta és la única qualitat que tinc, però si poguéssin ja els agradaria ser com jo...
De fet, tenen raó, és la única qualitat que tinc, però i què? Amb ella aconsegueixo el que vull. Perquè vull tenir altres qualitats que eclipsin la meva bellesa? ... No ho vull...Jo vull ser formosa i prou!
Dient això, la gent em veu més enza encara,...m'encanta!
Caram, que bella que sóc!

Comentaris

  • Marteta | 21-10-2011 | Valoració: 10

    Caram! Es molt ingeniós aquest relat jajajaja. M'ha agradat com ho has escrit. Hi haurà gent que et pugui dir; aquesta només pensa en la seva forma fisica o alguna cosa d'aquestes, però si tu et sents còmoda amb el que sents, perque no?

    Molt bò, de veritat ;)

  • Carolina | 29-07-2009 | Valoració: 9

    Es curiós el pes tant gran que la gent li dona a la bellesa en comparació amb altres qualitats (si es pot inclou-re la bellesa com a una) fins a límits realment estúpids...
    M'ha agradat el tó irònic que li dones. Jo soc terriblament irònica y crec que l'has inclós de manera molt acertada en el teu relat...segons la meva opinió, esclar.

    Gràcies pel teu comentari i una abraçada ben forta!



    Carolyna

l´Autor

crohnic

43 Relats

273 Comentaris

192368 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Potser seria hora que actualitzés la biografia ja que no la tocava des del dia que vaig començar a penjar relats...
Nascut als 80 i aficionat al bon cinema, la música (els meus gustos són variats, tant m'agrada la música heavy com els cantautors catalans), el Barça, la muntanya,... Enamorat de Girona i d'escriure (llàstima que no sempre es disposa del temps necessari per fer-ho) i orgullós de ser català...
Però bé, continuo pensant que parlar de mi no és important, prefereixo que parlin els meus relats... De totes maneres, amb major o menor mesura, crec que els relats sempre et donen algun indici per saber com és la persona que els ha escrit...
Gràcies per llegir-me i comentar-me...
Salut i relats!!