Camins que s'uneixen XVII

Un relat de: martaplanet

-T'estava esperant. - va parlar la Ray. - Per un instant he cregut que ens deixaríeu en pau. - va murmurar.
-El teu pare no ho faria mai això. - en Mac va aparèixer d'entre les ombres dels arbres. - I en Layel?
-Dormint.
-No té por de que el matem mentre dorm?
-No té por de res.
-D'acord, però hauria d'estar alerta, almenys.
-Sap que jo estic alerta pels dos. - va ser la resposta d'ella.
El cant d'un mussol va trencar el silenci en que s'havien endinsat.
-Per què ho fas això? - va preguntar de sobte en Mac.
-El què?
-Posar-te en contra del teu pare.
-Jo no m'he ficat en contra d'ell!
-A no? Llavors em podràs explicar perquè m'ha donat l'ordre de matar-te.
-No pot entendre què em passa.
-En Layel és enemic del nostre país i tu estàs enamorada d'ell.
No calia que respongués a aquella afirmació, era precisament el què estava passant.
-Tant l'estimes?
-Mac, no és només el què sento per ell, és el meu pare, des de les ombres ho tergiversa tot per a què sigui com ell vol.
-El poder fa que hagis de seguir certes lleis, Ray, i el teu pare no les pot trencar, ara ets una traïdora.
-Només perquè estic enamorada d'un home que no estava d'acord amb la seva filosofia.
-T'haig de matar. - va sospirar en Mac.
-Ho entenc. - va assentir. - Fa pocs dies jo estava en la mateixa situació que tu.
-I vas fer una elecció que m'ha portat al mateix punt que tu.
-Amor o mort?
-Però, Ray, tu no em pots estimar.
-I aquesta és la diferència...
El noi es va asseure al seu costat.
-Saps? - va xiuxiuejar ella mentre el mirava. - Estic cansada de lluitar. Estic cansada de les espases, les ferides, les morts...
Ell la va mirar i va negar amb el cap.
-M'estàs dient que et rendeixes?
-No.
-I a què ve aquesta sobtada reticència a la guerra?
-A que tot el què feia era per fer content al meu pare, en desaparèixer la seva figura m'he adonat que ja no vull seguir com abans.
-Per en Layel?
-Per mi. En contra del que creguis. - va afegir. - En Layel no és tot el meu món.
-I el teu pare?
-Què?
-L'odies?
Ella va somriure amb tristor.
-L'estimo.
-Però prefereixes al traïdor.
-No m'han deixat opció.
En Mac va assentir i es va col·locar una màscara que li amagava el rostre.
-Ho sento, Ray, però t'haig de matar.
Ella va fer un lleu somriure.
-Ho sé.

.........................................................................

En Sacta es va despertar amb el so d'una veu que taral·lejava una antiga melodia. Va somriure mentre s'aixecava, recordava perfectament la primera vegada que l'havia escoltada. Va obrir els ulls i es va quedar petrificat, allà, a pocs metres d'ell, la Ray estava asseguda amb una espasa de color roig obscur a la mà, la seva roba també estava tacada de sang, així com les mans i el rostre.
-Ray? - les mans li tremolaven.
La noia va deixar de taral·lejar i es va girar cap a ell amb un somriure i un posat tranquil.
-Bon dia. - va xiuxiuejar.
-Què ha passat?
La noia va tardar una mica a respondre.
He mort a en Mac.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101245 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.