Camins que s'uneixen XVI

Un relat de: martaplanet

Matar-la? - va preguntar en Mac, incrèdul.
-Sí.
-Per què? - va tornar a preguntar mentre intentava endevinar una forma entre les ombres. - I per què jo?
-És una traïdora i tu ets l'únic que la pot vèncer.
-A ella la podria vèncer, però en Layel l'acompanya, i no podeu oblidar que va ser el meu mestre.
-També va ser el mestre de la Ray i bé que ella va acceptar la missió.
-Perquè el volia tornar a veure. - va respondre entre dents. - Sempre en va estar enamorada.
-Però estava decidida a matar-lo.
En Mac va fer un mig somriure i va negar amb el cap.
-Mai va estar decidida, no us va semblar estrany que tardés tant a acabar la missió?
-No. - la resposta va ser freda i tallant. - I no continuïs per aquest camí, Mac, si no vols que també et consideri un enemic.
-No, mi senyor, no seré mai un enemic vostre.
-Llavors fes el què t'he dit.
-D'acord.
El noi va desaparèixer entre les ombres.

.........................................................................................

En Sacta la va abraçar per l'esquena i li va besar el coll.
-Estàs molt tensa. - li va xiuxiuejar a l'orella.
-El meu pare ens matarà. - li va recordar amb fredor.
Ell va encongir les espatlles i va respondre amb tranquil·litat:
-Hi estic acostumat.
-Però jo no!
-Ray...
En Sacta la va tornar a besar.
-No deixaré que et faci mal, et protegiré.
-No em refereixo a això, ja em sé protegir jo soleta.
-Llavors... de què tens por?
-No tinc por... és només, no ho sé... el meu pare em vol matar...
La va abraçar més fort.
-Amor...
La Ray va tremolar lleument en sentir aquesta paraula.
-Encara no m'acostumo a això. - va xiuxiuejar amb un mig somriure. - Se'm fa estrany estar així amb tu.
-T'estimo.
Va envermellir.
-Jo també.
-Encara recordo quan només eres una nena. - va tornar a besar-li el coll. - Mai hagués pensat que acabaria així amb tu.
-Tenia 15 anys. - va dir emmurriant-se.
-Jo 26, eres una nena.
Ella va rebufar.
-D'acord, per tu era una nena.
-Però per en Mac no. - va entendre ell.
-No podia esperar-te eternament. - va murmurar. - Però no significa res per mi.
-Però tu per ell sí.
-Això és problema seu, ell sabia perfectament què s'havia d'esperar.
En Sacta va sospirar, la va agafar per les espatlles i va fer que es girés per poder-la mirar als ulls.
-Ets cruel.
La Ray va empassar saliva davant la mirada escrutadora d'ell.
-I què vols que hi faci?
Va encongir les espatlles.
-Simplement no en parlis com si no fos important.
-Però és que no...
-Per ell és important. - va tallar-la.
-D'acord... - va sospirar.
En Sacta va observar com els ulls de la noia s'entristien en pensar alguna cosa per ella mateixa. Ell va abaixar una mica el cap i la va besar.
-No m'agrada veure que et sents així. - va dir en separar-se.
-Així, com?
-Trista.
-No vull que et preocupis. - va ser la resposta d'ella mentre col·locava les dues mans sobre el pit d'ell i li somreia. - Estic bé.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101202 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.