Camins que s'uneixen XIII

Un relat de: martaplanet

En Sacta va empassar saliva abans de decidir-se a seguir-la.
-Clarah? - va preguntar mentre apartava uns matolls de davant seu, insegur.
L'home va saltar per sobre un arrel massa gran i va deixar anar un sospir en veure la cabellera negra i espessa de la noia.
-Clarah, hem de parlar...
Ella no es va girar, les espatlles li tremolaven lleugerament, com si estigués sanglotant.
-Clarah... - l'home va remenar el cap enèrgicament intentant aclarir-se les idees.
-No. - la noia va respondre amb un xiuxiueig, la seva veu era freda, dura i indiferent. - No cal que parlem de res. - les espatlles li van deixar de tremolar i es va quedar rígida, tensa.
-Pretens que faci veure que no he sentit el què m'has dit? - va cridar enrabiat, ell.
-Sí, és exactament el què t'estic demanant.
L'home va deixar anar un sospir abans de respondre:
-No crec que pogués fer-ho.
-En això discrepo. - la noia va recolzar la mà sobre el mànec de l'espasa que duia a la cintura. - Al cap i a la fi, quan la mort t'arriba ho oblides tot, no?
Abans que en Sacta pogués pensar en una resposta la noia ja havia desembeinat l'espasa i l'estava atacant.
-Es pot saber què fas? - va preguntar ell, esquivant-la amb lleugeresa.
-El què hauria d'haver fet de bon principi. - va ser la resposta d'ella mentre donava una altra estocada. - T'hauria d'haver mort el mateix dia en que et vaig veure!
Ell es va tornar a apartar i li va dirigir una mirada trista.
-Així, sóc un traïdor?
Ella va atacar-lo sense preocupar-se de respondre la pregunta. Finalment en Sacta va contraatacar.
-No sóc cap traïdor, Clarah! - va cridar intentant fer-la entrar en raó.
-Jo tampoc. - va ser la resposta d'ella mentre, amb un hàbil moviment d'espasa, li feria el braç esquerre.
En Sacta es va apartar, cautelós, mentre s'inspeccionava la ferida.
-Estàs decidida a matar-me, doncs?
-Sí. - va dir tallant.
-D'acord. - l'home va encongir les espatlles i va deixar caure l'arma. - Mata'm.
-No lluitaràs per la teva vida?
-No contra tu.
La noia va mossegar-se el llavi inferior, vacil·lant, abans de deixar anar una riallada tensa.
-Moriràs.
Ell va fer un mig somriure i va tornar a encongir les espatlles.
-Em sembla que això ja ho tinc assumit.
La Clarah li va dirigir una mirada especulativa.
-Per què?
-Per què què?
-Per què no lluitaràs? Sé que ja has mort a tres assassins, per què no matar-me a mi, ara?
-Pensava que ho entendries.
-Això és jugar brut. - va escopir la noia.
-No és jugar brut, Clarah. - va sospirar. - El què passa és que sé a qui puc fer mal i a qui no.
-Vaig dir que no confiessis en mi.
Ell va encongir les espatlles desinteressat per aquella afirmació.
-Tardaràs gaire o ens hi estarem tota la nit?
-Tranquil. - la noia va agafar el mànec de l'espasa amb més força. - Serà ràpid.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101258 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.