Camins que s'uneixen X

Un relat de: martaplanet

-No hi ha ni rastre de l'animal que va atacar a aquella gent. - va explicar en Sacta mentre observava a la noia que tenia davant.
-Ja... - la Clarah semblava absent.
-M'estàs escoltant?
-Sí, sí. - va aixecar la mirada i va fer un somriure malenconiós. - Però és que tinc tantes coses al cap.
L'home va alçar les celles, confús.
-Com quines?
La Clarah va moure el cap.
-Masses coses.
La va seguir mirant, esperant que n'hi donés més detalls. La noia va fer un sospir llarg i profund davant aquella mirada escrutadora.
-No em diràs res més? - va entendre.
-Per què?
Va encongir les espatlles.
-Pensava que confiaves més en mi. - en Sacta semblava ofès.
-Millor que no sàpigues en què penso.
-Ara m'has fet agafar curiositat.
La Clarah va riure, un riure fals.
-Recordes aquells crims que no havia comès?
En Sacta la va mirar, estranyat, però va assentir.
-Doncs tinc uns problemes amb ells.
-I no me n'explicaràs res més. Ja saps que no vull que cometis crims.
La noia va mig aclucar els ulls.
-Tu en vas cometre un, no? Hauríem d'estar igualats en aquest aspecte.
-Que diguin que he comès un crim no vol dir que sigui veritat. - va contradir.
-Quina mena de crim vas cometre?
En Sacta la va mirar i va somriure.
-El passat està esborrat.
Es van quedar en silenci.
-Necessito una espasa. - va dir la Clarah, de sobte.
-I això?
-Tenim un tigre rondant per aquí, no? - la noia el va mirar, burleta. - M'agradaria anar una mica més protegida.
-Ja tens les fletxes. - li va recordar.
-Tens por de que sigui millor que tu en aquest aspecte?
-Tinc por que acabis matant algú.
La Clarah es va estremir, s'estava apropant massa a la veritat.
-Però confiaré en tu.
-Mmm... - el mirava amb ulls crítics.
-Passa alguna cosa?
-No hauries de confiar amb mi. - va dir amb un somriure misteriós.

..........................................................................

Va moure l'espasa amb agilitat. Va fer una estocada en l'aire i va girar, de cop, es va trobar una espasa que va contraatacar.
-No és la primera vegada que agafes una espasa. - en Sacta era allà, amb un somriure de suficiència.
-No. - va respondre mentre feia una altra estocada.
Es van moure àgils com gaseles d'una banda a l'altra, llençant-se estocades quasi invisibles per la gent que els mirava. En Sacta va saltar mentre l'espasa de la Clarah tallava l'aire sota els seus peus.
-Ets ràpida.
-No tant com tu.
Ara va ser en Sacta qui va fer una estocada en fals. La noia va fer dues passes enrera i va tentinejar en trepitjar una pell de cabra, mentre la Clarah feia equilibris, l'home va fer una altra estocada.
-I aquesta vegada vaig per davant. - en Sacta va somriure mentre la noia queia de cul a terra.
La Clarah va moure el cap, atordida.
-No ho fas gens malament. - va reconèixer l'home.
-Vaig tenir un bon mestre. - la noia va somriure en recordar qui era.
L'home li va estendre la mà per ajudar-la a aixecar-se.
-En això no em superaràs mai.
-Ja ho veurem.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101286 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.