Buscar-te

Un relat de: Soliloqui

Buscar-te, com si haguéssim de tornar a riure junts de qualsevol tonteria.
Com si m'haguessis d'ensenyar tots els secrets del teu món.
Com si haguéssim de tornar a compartir les llàgrimes.
Com si m'haguéssis de tornar a dibuixar somriures.

Buscar-te, com si hagués de trobar-te esperant tornar-me a veure.
Com si hagués de trobar el teu somriure enmig de la multitud.
Com si haguessis de venir corrent per abraçar-me.
Com si haguessis de ser-hi cantant la primera cançó que vam compartir.

Buscar-te, com si em poguéssis treure d'aqust malson. Com si em poguéssis fer oblidar d'aquest infern.
Com si em poguéssis fer caminar endavant i no enrere.

Buscar-te, com si tu em poguéssis fer oblidar de tots els meus problemes.

Buscar-te, com si només de tu depengués la meva felicitat. Com si jo fos una persona "normal".
Com si jo no sabés què és el que hi ha al fons d'aquest pou.
Com si jo no tornés a perdre el tren de la vida.

Buscar-te... com si esparés trobar-te

Comentaris

  • Com si![Ofensiu]
    Arbequina | 27-06-2006

    M'agrada el com si... De fet, és una postura vital que encara no he decidit si aplico. Ja ho decidiré.
    En fi, un bon poema.

    Una abraçada.

    arbequina.

l´Autor

Foto de perfil de Soliloqui

Soliloqui

52 Relats

100 Comentaris

50104 Lectures

Valoració de l'autor: 9.24

Biografia:
Vaig nèixer una matinada del mes de juny del 1986 entre la boira que caracteritza la Plana de Vic...

Vaig crèixer entre il·lusions , pintant somnis de colors difuminats amb somriures, fins que vaig adonar-me que no es pot viure només de somnis i pinzells de colors de l'arc de sant martí...aleshores, vaig començar a refugiar-me entre lletres i papers...

Llicenciada en biotecnologia però amb alguna vena literària, que encara no sé d'on ha sortit... faig soliloquis sobre paper que problablament no tenen cap sentit...però m'ajuda a truere tot allò que m'ofega dia a dia.... i de vegades, em deixen un xic millor.

Amenaces a l'autora,reclamacions, propostes o... el que vulgueu a:

[[soliloqui_2808@msn.com]]




www.fotolog.com/soliloqui

[[...Y que, por fin, el tiempo borre las heridas. Y tus fantasmas nunca mas vuelvan a verme.]]