Bogeria

Un relat de: gypsy

Només hi ha un paradís que hagi experimentat fora del somni o del voler imaginar quelcom millor a la realitat que m'envolta.

Tu, dins meu en un sotrac que m'afusella els sentits i em fa veure les estrelles. El teu cos esforçat quan regalima gotims de suor que davallen avall i em mullen el pit mentre et veig i no et veig, doncs el cert és, que només et sento.
Esdevens sensació i traspassem els límits del cos. Podria morir així, follant amb tu. No som fets l'un per l'altre, tenim una distinta perspectiva de la vida, però el sexe ens ha unit, almenys en un espai tancat que ens pertany i només és nostre.

El paradís ets tu quan em deixes fer realitat els meus somnis, sé que ets coherent gairebé en tot el que fas, excepte en això. En el sexe et saltes totes les normes. M'agrada copsar-te en aquesta vessant tèrbola, tan difícil de veure en uns ulls quotidians que et fitin en les coordenades habituals.
Et sento com si fossis meu, sense màscares ni amagatalls.

He arribat a pensar que el meu jo real s'esdevé únicament quan tots dos som un. No m'agrada que marxis quan tot s'ha acabat. De fet, això nostre és la suma d'uns pocs instants de meravella, en sóc ben conscient i no m'enganyo.
Quan marxes, és com tornar a la realitat d'una estrebada.
Et vesteixes amb parsimònia. Ets conscient del poder que exerceixes sobre mi i saps que m'atrapes sempre que vols. Inevitablement, em poso de mal humor. Potser és bo, per aprendre a valorar el que tinc.

Vaig arribar a pensar que la sexualitat s'havia exhaurit per a mi, que havia entrat de ple en la maduresa, i allò de les bogeries, pròpies de la joventut, duren el que duren, és a dir, no res.

Bogeria. Tu sí que ets la bogeria feta cos, carn d'home, passió indomable que m'abraona i m'ha fet descobrir un univers que desconeixia. I no em sap greu ni em sento bruta. Necessito que m'engrapis com si el món s'acabés, com si cada nit fos la darrera i sentir-te endins, fora de la realitat mateixa, en un sospir inacabat que em deixa amb gana i exhausta del deliri que m'extorqueix i em fa esclava del teu sexe.




gypsy



Comentaris

  • Qui és el babau d'avall? Un incult o un nap espigat?[Ofensiu]
    rnbonet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Perfectament descrita [Ofensiu]
    Xantalam | 28-10-2008 | Valoració: 10

    la sensació de bogeria passional per un altre ésser, en aquest cas un home. Ho has escrit curt i clar, concís amb una força brutal, un apassionament tan humà, tan viu, que gairebé frega el turment.
    Estic contenta de veure't pel Fòrum, de tant en tant !

    Una abraçada!

    Xantalam

  • aqui hi anava un onze[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 12-10-2008 | Valoració: 10

    o un vint, però no el podem valorar tant alt, oi?
    per a mi, i amb aquest relat teu tan poètic, ets la número u, i no dic res més que encara m'enfilaria massa.
    Molt bé el títol, impecable, i molt marcats els temps del relat i les descripcions, tan les íntimes com les banals dels personatges, dels que semblen ausents i de la que descriu els fets amb tanta força, força que traspasa la lectura i t'agafen ganes de anar cercar la parella i experimentar els teus... relats, perdone'm els punts suspensius.

    I res més, sols fins aviat Mariona-gitana.

    Una abraçada.

    Ferran

  • Per tu.[Ofensiu]
    onatge | 11-10-2008 | Valoració: 10

    Salut.
    onatge

  • Per molts anys ,[Ofensiu]
    Melcior | 10-10-2008 | Valoració: 10

    puguis gaudir d' aquesta i de semblants bogeries ...
    son bombolles
    que desprenen
    xispes de colors
    al tùnel obscur
    de la necessitat de viure .
    Endavant!

  • Bellíssima...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 28-09-2008 | Valoració: 10

    aquesta descripció que fas de la necessitat de compartir, d'unir-se, amb algú amb qui sabem que potser no tenim rés més en comú. Els sentits, la pell, tenen poc de racionals, i és possible que escolleixin, sense la nostra intervenció conscient, aquells sentits i aquella pell amb que la vibració del sexe pugui ser més intensa. M'ha semblat molt natural la forma com ho expliques, a poc a poc, com si fos una conversa amb tu mateixa.
    Una abraçada

  • ostres tu...[Ofensiu]
    Lior | 25-09-2008

    ... quin relat més potent i més ben escrit!!
    M'ha agradat molt.

    Fins aviat.

  • M'ha agradat. [Ofensiu]
    DinsElSilenci | 24-09-2008 | Valoració: 10

    Viure la vida sense un poc de bogeria ens faria acabar folls del tot.

    M'ha agradat.

  • Deu ni do...[Ofensiu]
    AVERROIS | 23-09-2008 | Valoració: 10

    ... un potent relat, amb una força extraordinària. Sensació de necessitat. Més que de sexe, de calor humà. Un folla'm i ves-te'n no li veig futur. Alguns màgics van dir fa molts milers d'anys que la unió d'un home i una dona, porta tan sols, per un moment, a obrir un nou univers del que l'energia s'esmuny convertida en vida... nova vida o tan sols renovació de l'antiga. Per això si el complement és adequat es pot tocar el cel amb la punta dels dits.
    Espero que toquis els cel amb la punta dels dits moltes vegades.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

451125 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu