Ara em toca a mi

Un relat de: artemisa

ARA EM TOCA A MI

Ara em toca a mi, i em toca perquè vull, perquè sí, perquè ja no hi haurà més caps sota l'aleta, perquè avui m'he aixecat, forta, radiant, cèlebre, perquè veig el got mig ple, perquè sent que el sol em mulla de daurat, perquè les estrelles em fan l'ullet, perquè avui ja no ploro.

Dic que ara em toca a mi, perquè mai m'ha tocat, penitència sense motiu, sempre ulls, mans i cor s'han dirigit als demés, dins, fora, prop i lluny, i els meus ulls es cansaven, les meves mans perdien suavitat, gastades amb tantes carícies i el meu cor s'ha anat enfortint, després d'haver hagut d'encongir-se pel dolor, per les fiblades que fa el vidre de l'amor quan es trenca, eixes puntes afilades que arrapen i el deixen malferit. El meu cor ja és fort, és dur, no té por dels vidres. El meu cor ha decidit ser fort, ha decidit no plorar amb els meus ulls, no vol malgastar batecs, igual com jo no vull malgastar més dies ni més anys de ma vida.

Mai podia veure el sol, i ara? Perquè llueix més que mai? Per què em mulla tan suau i fa que el meu cabell rellueixi amb més força? No ho sé, potser el meu cor ha parlat amb ell, li ha demanat ajuda, potser els dos em vulguin fer veure, que ara, ara em toca a mi.

Comentaris

  • hola helena!![Ofensiu]
    artemisa | 15-10-2007

    Hola reina!

    Com estàs? podries donar-me la teva adressa de correu, així t'escric, fa molt que no escric relats, vaig a tope de feina i d'altres coses ;) Dóna-me-la i et conte!

    un beset!!!

  • preciosa[Ofensiu]
    gypsy | 14-10-2007

    sóc la helena!
    Com va tot????

  • Moltes gràcies[Ofensiu]
    artemisa | 14-10-2007

    Moltes gràcies, m'alegre molt que t'hagi agradat :-)

  • L'he tornat a llegir[Ofensiu]
    gypsy | 13-10-2007

    fa molt temps que el tinc a preferits.
    Desprèn tanta força!, tanta femineïtat renovada, tant de goig per renéixer en un nou estat anímic.
    És absolutament guaridor, terapèutic i bellíssim.

    gyps

  • ..no estem sols...[Ofensiu]
    Basileia | 08-05-2006 | Valoració: 9

    Ni tu, ni jo, ni ells...tots ens en sortim, se'ns endureix el cor...

    merci per fer'me adonar que avui torna a brillar el sol..

  • Un reclam de VIDA[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 04-05-2006 | Valoració: 9

    Crec que el títol del meu comentari diu quasi tot el que et podria expresar. Quan reclames aquest "ara em toca a mi" parles per moltes veus, per molts de sentiments. De cop i volta t'universalitzes. Ets tu que parles en boca de mil.lions de persones que han sentit: "Ara em toca a mi". El trob preciós el teu relat i amb una força increible.
    És nota que aquestas paraules sorgeixen el més profund de tu.
    Aquesta és la manera d'escriure que t'estim.
    Gràcies Artemisa.
    Una aferrada pel coll
    Josep

  • és que és im pre ssio nant[Ofensiu]
    helena | 01-05-2006 | Valoració: 10

    helena

  • | 01-05-2006 | Valoració: 10

    Estava xafardejant per aquí i m'he topat amb el teu relat. Si t'he de ser sincer m'he l'he llegit perquè m'ha "enganxat" la teva foto, amb aquesta mirada un pel trapella....
    Una petita observació (si em permets) crec que tens algunes comes no gaire ben col·locades (no en facis massa cas però, jo sóc un aprenentet d'escriptor)

  • clar que sí[Ofensiu]
    mirrina | 01-05-2006

    clar que sí, carinyet, ara et toca a tu. m'agrada que t'hages adonat que te toca, que és el teu moment, i m'agrada encara més que ho hages escrit, que ho digues als quatre vents i que tothom ho sàpiga.

    i tant que ara et toca!

    i jo estaré amb tu, ara i sempre, per recordar-te que te mereixes que te toque, perquè una persona que paga tant la pena com tu, s'ho mereix sempre!

    molts besets, preciosa!

    t'estime

  • Visca el l'ampolla mig plena![Ofensiu]
    helena | 01-05-2006



    Transmets optimisme i força.

    Força per viure, per continuar, per ser tu mateixa,

    per triar i decidir la teva pròpia vida,

    Per ser feliç, amb aquest somriure imponent,

    sense pors ni esglais de cap mena.


    Força artemisa!, que indubtablement, la tens.



    helena

  • rebonica[Ofensiu]
    Pertuipersempre | 01-05-2006

    ei!
    ja era hora que t'animares a publicar, i ja era hora que t'animares a tu mateixa a aixecar-te i deixar enrrere tants patimets... ara et toca recordar eixes paraules que el teu cor ha sabut escriure, eixes paraules del teu text que m0ha paregut cuuurt... ja saps, A ESCRIURE MÉS!

    ET VULL!

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de artemisa

artemisa

7 Relats

34 Comentaris

10591 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Una vida plena d'aventures, llargues, curtes, dolces, salades, lluminoses, fosques... Un gran esperit de lluitador per un demà més radiant. Un món ple de llibres, una cultura gravada a foc sobre la meua pell, un treball què em fa mediadora entre llengües molt boniques i la meva que és preciosa, una llengua que parle amb goig i satisfacció.

La meva adreça i messenger:
euzkilorea@hotmail.com