AMOR, ENAMORAMENT I PUR SEXE.

Un relat de: quimmiracle
Fit a fit, la mirava als ulls i amb la boca tremolosa li xiuxiuejava paraules d'amor.I mentre ho feia, ella no parava de pentinar-se amb els dits els llargs cabells sedosos. Alhora unes papallones rosses li revolotejaven joganeres per la panxa. Després del t'estimo final es va fer un dolç silenci només interromput per la lenta caiguda de les parpellles enamorades que tancaven els ulls i entreobrien els llavis, tot esperant la besada tan desitjava. Tot just acabades de dir les màgiques paraules que ella ansiava sentir, vaig callar com un puta. Durant un instant fugisser que em semblà, però, una eternitat em vaig veure com el que realment era: un pocavergonya sense escrúpols que jugava amb els sentiments d'aquella pobra noia ingènua amb l'única intenció de fotre-me-la al llit i cardar-la per tots els forats, per a després, ben fart i fastiguejat, engegar-la a pastar fang! Sincerament, però, no crec que ella m'ho notés. Jo tampoc hi vaig parar gaire esment, la veritat. Fou només un flaix, intens tanmateix, però només això. Vaig sospirar lleument i acte seguit vaig trencar el silenci de violins tot repetint les paraules que m'obririen, com claus mestres, aquell cor amorós. I arrodonint els llavis, vaig entrar a formar part del seu somni de fantasia, sense cap mena de remordiment, com sempre vaja!

Comentaris

  • Absent en l'amor[Ofensiu]
    nadàlia | 11-10-2012 | Valoració: 10

    Ell m'ha semblat present, però era absent, hi era i no hi era, en l'abraçada sempre hi ha rastres d'amor que al fugir deixen petjades de retorn....és el que penso el sexe ente humans, persones, sempre deixa perfums amorosos malgrat els llavis menteixin...Intens relat...

  • L'engany d'un t'estimo[Ofensiu]
    missatger | 23-08-2012

    Unes quantes paraules per maquillar la cruel intenció. Un relat breu, dur i real.
    Malgrat tot m'ha agradat!

  • Com estabornint la pressa abans d'atacar...[Ofensiu]
    Jota de trèvols | 21-07-2012 | Valoració: 10

    Sense pietat. Per desgràcia vivim en un món amb molts depredadors. En molts aspectes.

  • No voldria trobar-me un home així[Ofensiu]
    Mena Guiga | 18-05-2012

    en la vida. Malgrat el gaudi i el plaer animal o simulat amb l'engany .
    L'autenticitat dóna més qualitat al sexe i fa pujar graons de trascendència.
    Però qui ho vulgui així, enganyat o no, endavant. No és criticable ni jutajable. Senzillament és. Hi ha maneres de fer i de ser per a tothom i ningú diu que no tingui etapes. No jutjables, tampoc.

    Mena amb pijama.

  • depredador[Ofensiu]
    MARYLIN | 16-05-2012

    m'agrada, fet des del punt de vista d'un depredador,
    una abraçada