Allà on et porti el desig

Un relat de: helena

I tens dret a no mirar allò que et desfà l´ànima,
la mort, la por, la solitud, la misèria, la invisibilitat,
el desencís, la perdua, l´enyor,
els records d´una vida que no sembla la teva.

Mira cap a un altre lloc, real o imaginat,
oblidat de tot, de tots,
desperta el teu instint adormit
i vola, allà on et porti el desig.


helena

Comentaris

  • Tens raó...[Ofensiu]
    Cloroform | 08-03-2006 | Valoració: 9

    helena, tens raó en que quan ens passen coses així el millor seria poder deixar-ho de banda, però et dic per experiència que és casi impossible, quan perds éssers estimats no els pots oblidar ni deixar de banda, tens un pensament continu amb aquella persona i et fas mil preguntes i , encara que passin mil anys sempre tindràs aquell racó, el racó que només pertany a aquella persona. Però la vida segueix i, encara que mai oblidis, has de saber deixar de banda molts sentiments i records. enhorabona pels teus relats.

  • on pot portar el desig volant volant? [Ofensiu]
    Txell Pellicer | 06-03-2006

    m'agradaria haber escrit jo aquestes frases i tenir-lo tot tan clar! vaja, quines frases!
    "Quan la vida que vius no sembla la teva ...tens dret a no mirar allò que et desfà l´ànima: el desencís, la perdua, l´enyor,
    els records... Vola!" Pero, on em pot portar el desig? Un altre cop a desfer l'anima en bocins...
    Sort, helena, molta sort,
    PELL



  • volar...[Ofensiu]
    ROSASP | 06-03-2006

    Els somnis i el desig massa vegades resten amagats i letàrgics dins dels cors.
    Massa temences i limitacions decanten la balança cap a una realitat que sembla engolir la bellesa innata de la vida...
    El teu poema dóna empenta i coratge per reconéixer que malgrat tot, està en les nostres mans guixar colors i obrir camins.
    Escoltar la veu que crida per donar formar als petits i gran somnis, i deixar-la aixecar el vol...

    Una abraçada i fins la propera!

  • M'ha...[Ofensiu]
    DiOn | 06-03-2006

    ...agradat molt la manera de plasma el desig!! La barreja entre un sentiment bo que fa que t'oblidis dels dolents intensificant el seu valor!!

    Molt bé!

  • Uff!!! M'havia...[Ofensiu]
    AVERROIS | 06-03-2006 | Valoració: 10

    ...oblidat valorar. Fins ben aviat.

  • És bó...[Ofensiu]
    AVERROIS | 06-03-2006

    ...volar, deixar que l'ànima sigui lliure, però encara que em diguis que sóc pesimista, la realitat està esperant i desprès s'ha de ser més fort per tornar.
    Dona un petó a la Laia i L'Aina.
    Et voldria preguntar si L'Aina també escriu a relats?
    Mercés pels teus comentaris i una abraçada.

  • A vegades sembla que els poemes siguin màgics...[Ofensiu]
    sergi monserrat | 06-03-2006

    ..quan veus que algú escriu alguna cosa que a un també li passa, quan coincideix en el temps, en les sensacions, en les paraules...

    Bon poema, m'ha agradat, enhorabona.