Alguna cosa a l’aigua (participant al Melorepte 219...

Un relat de: rnbonet

Bob, xicon... no sé cantar com tu.
Ni composar. Crear uns sons, retenir-los,
fer-los vibrar a la guitarra, adreçant
a tota gent el cant.

Això voldria!
Un desig és un desig, xicon!

Però bé sé
allò tan clar
que em faria feliç:
llibertat, companyonia.

Llavors caldria que tots, amics, companys
arrimàrem el muscle per una vida nova
sense cap núvol al cel, talment
com l'aigua clara del riu que ens acompanya.
I ser com oronetes repetint camí
d'un nou món que ara mateix comença.

D'un nou camí
per tothom,
d'un nou camí
per sempre,
dia a dia, cada dia.

Repetitivament.

Fins que la monotonia dels sons
els convencés. Això faria!

No sé cantar, Bob. Si així fos,
més d'un crit al vent diria.

Comentaris

  • Bon dia, què es pot passar?[Ofensiu]
    Rodamons | 23-05-2013

    rnbonet. De nou camine per aquesta senda cibernètica i la primera parada que he fet a estat al teu tendal. Diu Machado que fem el camí nou amb cada passa, encara que recorreguem sendes velles. Tu ens dones la lliçó, som nosaltres els que convertim en nou el camí.
    Gràcies amic per ser encara fresc.

    Rodamons (Xavi Vidal)

  • Hola Bob ...[Ofensiu]
    Annalls | 16-04-2013

    ...Dylan, suposo, no he mirat el melo...
    Perdona però llegin-te crec que t'havien felicitat pel teu 70 aniverssari, i em deies en un mail que t'havies quedat al atur?? Hmm ah, seria una manera de dir-ho, me'n adono ara!!!
    Tots hauriem d'arrimar el muscle, sembla que amb la situació tan esperpèntica que tenim es mou un xic més, però costa eh costa!!! He iniciat la campanya pels metges , ja ho saps, el dia de la presentació vaig demanar ajut, la gent va agafar papers i.... ni una signatura més !!! Tot i que ara tinc el recolzament de dos psiquiatres, i potser s'hi afegeixi un altre...que coi ens passa? Ho saps tu Quim Dylan?
    La propera publicació sera un mos del llibre.
    Anna
    Fins aviat.

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1589 Comentaris

357004 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!