Al meu cor estaràs.

Un relat de: Marteta
Quan ja no em queda res en que pensar m'aferro amb totes les meves forçes a tu...llavors, obro els ulls i em mostren un bui físic on verdaderament tu no hi ets.

Per tansols un moment la nostàlgia m'enporta per un món negre de pessimismes mostrant-me la crua realitat que em volen fer veure, però aquesta realitat no m'agrada; jo tinc la meva realitat! On tu estas sempre present dins el meu cor, desde ja fa molt de temps...a vegades ho he volgut amagar, per no fer-me mal a mi mateixa, però finalment, quan verdaderament em faig mal és quan intent viure una vida sense tu, sense pensar en que estaràs fent ara mateix, sense saber com estas ni el que t'inquieta.
Ets tu el que em dona llum, el que em va il.luminar un cert dia que mai oblidare per molt d'esforç que hi possi.

No et veig, no et toc. Però te sent dins meu, sempre viu, sempre donant-me somriures i deixant-me loques esperançes perquè les visqui dia i nit.

I buscant en el meu armari de records he trobat una cançó que feia molt que no escoltava, però que m'enrecord sempre d'ella, és preciosa, i és el que ara mateix sento.

I boja per tu, te dedic aquesta cançó..

http://www.youtube.com/watch?v=8e9qkRcwXeM


Comentaris

  • Nostalgia...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 11-08-2012 | Valoració: 10


    Trist, però molt bonic.

    L'has escrit amb molt de sentiment (espero que sigui només fictici).

    Escoltaré la cançó.

    Una abraçada guapíssima!

    Gemma

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165984 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.