Al blau blau blau

Un relat de: Marteta
El salat ball de les ones em refrescà la memòria d'aquell temps en que temia i estimava el blau blau blau de la mar, quan el meu padrí m'explicava, des de la sorra, mil historietes de les criatures marines meravelloses que allà hi habitaven.

Deia que hi havia dofins, criatures nobles i belles, que saltaven molt molt alt. Que eren lliures i es sentien la felicitat en cada salt. Però també hi havia altres animalets menys agraciats, més obscurs i perillosos. Espurnes, em feien por, les seves descripcions eren cruels però certes. També em contava d'aquells homes que es passaven la vida en alta mar i les seves fatalitats.

I d'aquí em ve la meva controvèrsia. Estim la mar però li temo. Només els dofins que veig saltar em retornen a la màgia d'aquells estius a la roqueta tan estimada, observant la immensitat. I és ara, creuant el meu mediterrani que recordo la veu i les seves paraules. L'illa m'espera, trucaré al padrí, li donaré el missatge que el blau blau blau li dóna.

Comentaris

  • Un relat molt ben fet....[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 03-08-2014 | Valoració: 10

    M' ha agradat com escrius, Marteta, està molt bé aques relat com a jove que ets, és meravellós... trobar així tanta imaginació y fantasía. Me'l guarde com a favorit. Un cordial salut de Rafael Molero

  • PER MOLTS ANYS CRIATURA!!![Ofensiu]
    Annalls | 10-07-2014 | Valoració: 10

    Ja ets major d'edat !! El meu fill gran va neixre també un quatre de Juliol!!!

    Anna

  • Molt maço marteta !![Ofensiu]
    Annalls | 10-07-2014 | Valoració: 10

    I molt cert, com tot a la vida el mar, és moneda de dos costats, l'un meravellós i l'altre no tant...


    Estic contenta d'anar-te retrovant !!


    Un petó

    Anna

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165856 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.