Absurd

Un relat de: 94_desertrose

No us atreviu mai a pensar!!!!Us ho demano si us plau.

Els aprenentatges sempre són bons, però també durs… molt durs.

Quan ens atrevim a pensar, tot al nostre voltant canvia sense pietat.

Si alguna vegada ens atrevim a parlar, de ben segur que trobarem a algú més sabi molt a prop.
Si alguna vegada ens atrevim a lluitar, els fantasmes no ens abandonaran mai.
Si alguna vegada ens atrevim a estimar, no serà real.
Si alguna vegada ens atrevim a reconèixer, tornarem involuntariament a la hipocresia.
Si alguna vegada ens atrevim a cridar, hi haurà qui ho faci més fort que nosaltres.
Si alguna vegada ens atrevim a somiar, el nostre entorn ens hi farà renunciar.

És absurd lluitar per quelcom que ens destrueix constantment.

Gent dolenta.
Avui la veig i fins i tot la reconec.

Per què doncs, tenim la impressió d'anar sempre contra- corrent?

Per què continuem sempre lluitant?

Supervivència en l'abisme.

Bo o dolent?

Comentaris

  • No és una festa absurda![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    PARTICIPA!
    RESPON AMB UN ALTRE MISSATGE A QUI T'HA ENVIAT AQUEST, com a mínim, o ENVIA DE NOUS!

    Bon diumenge tinguis i feliç aniversari passis!
    Una abraçada digna de la celebració,
    Unaquimera

  • BO O DOLENT?[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 23-11-2008 | Valoració: 9

    Segons com ho mires, absurd NO, gens ni mica, tot el que es absurd no surt en el teu relat. Dius les coses pel seu nom i ben clares, m'ha agradat força.