Absolutament perfecte

Un relat de: OhCapità

Ahir vaig estar buscant com un condemnat una ampolla d'Absolut, mmm, després de voltar i voltar vaig aconseguir acariciar-la, mmm, la tenia a les mans!! Un somriure maliciós em va sorgir de manera inusual en mi i un brogit de pensaments van passar un rere l'altre sense parar. Tots ells tenien un punt en comú ..., una aclucada d'ulls. Uns ulls que espurnejats d'emoció continguda em miraven amb picardia. El cor meu cor va començar a accelerar-se, una tremolor em va envair tot el cos, les mans em van començar a suar i la gola se'm va començar a assecar.
-Una sola copeta i ..., no deixa-ho! - em vaig dir.
-Sí noi, obre-la i un sol glop i després la truques - algú des de dins meu em deia.
Ampolla oberta, glop llarg que va lubricar tot l'esòfag i ..... Un home nou, segur de sí mateix, amb empenta. Vaig agafar el telèfon, desbloquejar, no aquesta tecla no, ..., ara sí!. Menú, agenda i triar. Molt bé xicot, ho feu molt bé. Buscar, primera lletra, quina era la primera lletra?, mmm, el seu nom real o el seu pseudònim,...., ja està el seu sobrenom, mmm, quin nom! Espurna de color, deesa de la nit, mmm, suggeridora com la seva aclucada d'ulls, ..., un altre glop, glop, glop, glop, ah! bé així estava millor, tot anava perfecte, absolutament perfecte, ...i sense voler-ho la neurona del meu cervell va fer "click".
Avui quan m'he despertat, i ..., he vist que l'ampolla d'Absolut s'havia fos, però després d'uns minuts, recordant, només m'ha quedat una imatge: Un quadre pintat de dues ànimes etèries entrellaçant les seves essències en la clandestinitat dels somnis. Absolutament perfecte.

Comentaris

  • Ze Pequeño | 13-10-2005 | Valoració: 9

    absolutament perfecte. Sembla un relat oníric i real.

    Com si qui realment l'escrivís fos la teva ànima, lluitant amb el teu jo físic.

    I el final és únic. Imagino el teu somriure observant les dues ànimes etèries......

    Un bes eteri.

    Salz.

  • Absolutament bell[Ofensiu]
    DoctorWho | 25-07-2005 | Valoració: 9

    aquest relat de búsqueda de coratge dins la solitud, acompanyada per un Absolut que dóna empenta.. un Absolut que després potser no ha existit, que es fon quan arriba el dia i ja no fa falta per donar valentia.
    Bonics jocs de paraules "la neurona del meu cervell ha fet click...", intens diàleg intern, animós dins de la melangia.. Allò que dibuixem als somnis embriacs és absolutament perfecte! per què no gaudir-ne una nit més...

  • Mmmmmmmmmmmmm, absolut....[Ofensiu]
    filladelvent | 20-07-2005 | Valoració: 9

    sisi, comparteixo opinions d'aquests comentaris gloriosos de per aquí més avall. Llegiré una estona més: vull decidir si m'agraden més els teus relats o els teus poemes... (difícil tasca!)

  • Un relat...[Ofensiu]
    brideshead | 15-06-2005

    absolutament perfecte, capità...

    I saps un truco? posar un número al davant del nom que més t'interessi, en l'agenda del teu mòbil.... així no oblidas mai el seu nom... saps que és el primer que hi apareix.... ;-)

    I mira, comentari amb número rodó... és que m'agraden els números rodons!

    Un petó!

  • Us ho devia...[Ofensiu]
    pivotatomic | 07-06-2005

    Aquests darrers dies he gaudit d'allò més veient les finals de conferència de la NBA entre San Antonio i Phoenix. Quina meravella veure la facilitat amb la que Tim Duncan encistella! Quin plaer adonar-me'n de com Steve Nash te al cap tota l'enciclopèdia del bàsket. Quina enveja veure la barreja de potència i talent ques destilen totes les jugades d'Amaré Stoudamire!

    Doncs bé, missenyor, frases com aquesta:

    "Un quadre pintat de dues ànimes etèries entrellaçant les seves essències en la clandestinitat dels somnis. Absolutament perfecte."

    son a les lletres el que us he descrit una mica més amunt a la cistella.

    Puc oferir-vos un compliment millor?

  • les quatre darreres ratlles...[Ofensiu]
    Capdelin | 01-06-2005 | Valoració: 10

    valen or en el teu relat...
    Has sabut com els grans pintors acabar bé el quadre, signant amb el teu segell propi, rematant l'abstracció difusa de somni i realitat, ajudat per la droga de l'alcohol que dóna força només instantània per matar la timidesa i llençar-te a l'aventura de gosar estimar...
    magnífic final, propi del Oh capità, meu capità... m'has fet membre etern del teu club de poetes morts!!!
    una abraçada!!! ABSOLUTD'ABSOLUTS!!!

  • La vida es dura[Ofensiu]
    Pet | 28-05-2005 | Valoració: 1

    Un relat d'una persona amb falta d'estimació, una persona que necessita amor sense limits, que l'enteguin i l'estimin fins al final, aixo es el que em sembla que vol expressar l'autor amb aquest text.

  • mmm...[Ofensiu]
    Lavínia | 13-05-2005 | Valoració: 10

    absolutament bonic el teu relat, Ohcapità. Vas veure uns glopets de l'Absolut i vas poder escriure un relat en prosa plenament poètic, com aquest quadre pintat de dues ànimes etèries entrellaçant-se en les seves essències....

    M'ha agradat moltíssim.

  • Molt Absolut, efectivament.[Ofensiu]
    marc (joan petit) | 12-05-2005

    Molt bo!

    M'ha agradat, el relat, sobretot per la confusió que crees. Passes de la feble realitat a la brutal confusió així que es va acabant el líquid espès de l'ampolla.
    Salut!

    Marc Freixa (Joan Petit)

  • aqui la teva fan[Ofensiu]
    Ainoa | 08-05-2005 | Valoració: 10

    Felicitats pel teu final "Absolutament perfecte". Un relat breu, però que dibuixa un somriure als llavis, i a la mirada, un relat perfecte, com ho dius tu? Absolutament perfecte

  • una nit per recordar...[Ofensiu]
    kispar fidu | 19-04-2005

    i no pas per recordar-la, si no per recordar a aquella persona tant especial... "Va, si! la truco" El seu nom? El seu pseudònim... enigmes que augmenten "la intriga". Una persona especial de la qual no se'n sap molt bé la identitat. Queda dissimulada entre les paraules del text, no se'ns dóna la seva total imatge.
    Tot entre copa i copa. Entre pensament i pensament, mentre la ment va buscant pel seu camí enrere.
    Una identitat per revelar... La veritat és que a mi m'intriga un "xic" a qui correspon la identitat de la persona! ;)

Valoració mitja: 8.29

l´Autor

Foto de perfil de OhCapità

OhCapità

52 Relats

563 Comentaris

93662 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
Descans
Albiro a la llunyania
una terra ben plena
amb trossets de tu,
que m'acompanyin,
i endolceixin sens fi
aquesta ànima perduda.