A l'altra banda de la pantalla hi ha...

Un relat de: Deepangel

El rellotge de la paret va marcant pacientment els segons: tic-tac, tic-tac, tic-tac... A en Joan li molesta aquest soroll penetrant, que ressona en les parets de la tranquil·la, buida i silenciosa casa. S'acosta a l'aparell de música i fa sonar un dels seus cd's preferits. Molt millor. Res li ha de fer malbé el preuat moment.
La dona de compres, els fills a l'esplai... Li encantaven aquets moments de solitud, lluny de preocupacions passatgeres.
Com aquell qui fa alguna cosa lletja, en Joan encèn amb delicadesa i un punt de rebel·lia l'ordinador. Mentre aquest es va carregant, s'assegura que no hi ha res pels voltants que el pugui perturbar un cop entrat en l'acció, i recorda amb delit l'últim cop que va entrar al chat, dilluns passat. Amb quin delit se li entregaven, i es deixava fer de tot. Finalment, es va córrer bestialment. Només de pensar-hi, ja nota com li creix l'eina dins els pantalons.
Entra al chat, tot com sempre, sent que no pot esperar més. Quan per fi s'ha carregat, no pot respirar tranquil fins que escriu, perquè ho llegeixin els altres usuaris, "vull sexe, millor si teniu webcam".
A l'instant l'obren una conversa privada cinc i sis persones. N'hi ha una que li diu: "em deixaries fer-te de tot, oi?" .
En Joan, endeleitat per aquesta frase, tarda poc en donar-li el seu correu electrònic a l'altre usuari. És llavors quan aquest li obre la cam.
A la finestreta de l'interlocutor, apareix la imatge d'un noi musculós en calçotets. A en Joan se li cau la baba, i escriu ràpid al teclat:
"que bo que estàs..."
I ell li contesta:
"Els teus pits sí que deuen ser genials, Marta... Imagina't què faria jo amb ells"

Comentaris

  • Jo també faig servir el Càmera web[Ofensiu]
    xavibcnvisca | 26-10-2017

    Jo també he visitat pàgines per xatejar amb noies a Barcelona i Espanya i la veritat que m'ha agradat molt. És una nova experiència veure com pots tenir pagines de webcam-sexo.es a través de l'ordinador. Per a les persones que mai hagin provat aquest servei, li recomano si estan solters que ho provis.

  • jo un altre cop!![Ofensiu]
    tramuntana | 08-07-2005

    ho sento! esque he posat enviar quan encara no havia acabat!! jeje ((que despistada que soc)) xD! bé, doncs, jo crec que està força bé, però...no sé, potser és massa curt i acaba molt de sobte, ( hos ento per si no m'he sabut explicar adecuadament)
    un petó! et seguiré llegint!

  • tramuntana | 08-07-2005

    Jo comparteixo més o menys la mateixa opinió que l'Anna.

  • home...[Ofensiu]
    AnNna | 08-07-2005 | Valoració: 6

    penso que està bé, sí... però, com diuen, falta alguna cosa. Pot donar molt més de si... El final arriba molt tallat... Potser hauries d'haver descrit més la situació, allargar-te més... abans de revelar el dilema... no ho sé, es fa difícil, jo no sabria escriure un relat porno... o eròtic, vaja...
    Però no ho sé! Petons!

    AnNna

  • XvI | 01-05-2005

    Amb molt poques línies descrius una situació i dones prou dades perquè ens fem una idea del personatge principal, i per si fos poc, no li falta una sorpreseta final que serveix de toc d'humor, i de reflexió sobre la facilitat de mentir a través de la xarxa.

    No està malament, no?

    salutacions

  • bla bla bla...[Ofensiu]
    Yrch | 28-04-2005 | Valoració: 8

    ...bla bla! falten les mans... xDD seria fer la gilipollada akella... ia sas... ññiijjj.... poss axo... q aki la gent parla parla i parla... uns te foten 2, i els atres 10... els dl 10 x kedar be, i els dl 2 x fotre... axi q flipa nena meva!
    wenu, io sere sincera: aket relat esta be, xo ni a q magraden mes... com el d "bonior" o el d "olor a medicament", no sé... coneixente, es dakells relats q si no sabes q u as escrit tu, pensaria q es dun atre... no sé, ia mentens... es com a molt fred, no sé... ;P es pot millorar... ia sas q tu dik sinceramen!;P muasotsss!!tatimu tunyineta meevaaa!!!tink ganes d veret... :(
    MUASSSSS

  • Trist[Ofensiu]

    Hola de nou,

    Benvolgut dozomitetzo, he expressat una opinió i un comentari i crec que per això està la pàgina.

    No necessito escriure per opinar.

    No he llençat cap mena de crítica a les altres opinions tot i ser contràries, com ha de ser; el mateix respecte demano.

    Aquí la gent escriu perquè vol i aplaudeixo i animo a aquells qui escriuren. No em faig càrrec de les interpretacions de mala llet que vostè en tregui. El comentari era suficientment clar i respectable. Sense ironies.

    PD: Per xatejar està el messenger.

  • HI HA UNA ESPECIE DE PERSONATGE[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 14-04-2005 | Valoració: 10

    tant cínic que diu ser sincer i valora amb un 2.
    això no és sinceritat és mala llet.
    I després vas a buscar que ha escrit l'individu en qüestió i resulta que res. Va home, compra't un play boy i perde't.animal

  • Pobre[Ofensiu]
    xavier figueras garcia | 14-04-2005 | Valoració: 2

    Hola,

    Sóc sincer com en tots els meus comentaris.

    El tema crec que dóna molt per parlar i que molt segurament el tractament del tema és molt millorable. És directe i en aquest sentit m'agrada, però manca l'originalitat i elaboració d'altres escrits teus.

    Personalment m'agrada que es tracti el tema, tot i així el relat crec que no està al nivell de les prespectives que aquest ofereix.

    Crec que l'escrit tampoc mereix més comentaris. De bon rotllo.

    Adéu.

    PD: I gràcies per despertar-me.

  • molt bo..[Ofensiu]
    Jou | 24-03-2005 | Valoració: 9

    ajajajajajajjaa pot ser una bona crítica per assenyalar que als xats el 80% tot és mentida :P petonssssss!

  • guau![Ofensiu]
    Airin | 24-03-2005 | Valoració: 9

    fa el gos d la cantonada!!! podries haver estat una mica més explícita, no? ¬¬ ja q havia d ser porno... la caracterització d personatges, els detalls i la perfecció dl llenguatge i l'expressió la domines... ara numes et falta llençar-te d cap a la piscina i si no... no et fiqis en camises d'onze bares!!! vinga, dws wapa, gracies xl comentari..
    MUASSS!!!

Valoració mitja: 7.33

l´Autor

Foto de perfil de Deepangel

Deepangel

10 Relats

38 Comentaris

21217 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
Què dir de mi? De què serveix dir l'any en que vaig néixer, resumir la meva vida? de què serveix saber quan em poso a escriure, o potser el que vaig fer ahir?
De res, absolutament de res.
No som el que ens envolta, som els nostres pensaments i sentiments. El que ens diferencia, el que és nostre per sempre i no ens poden pendre. Escriure és com compartir una minúscula part del nostre interior. I traduir-lo a paraules és cosa ben difícil.
Espero els vostres comentaris.
Muassss!

Deepangel_@hotmail.com