Teixint mirades, dijous

Un relat de: Deepangel

Teixim mirades...

Tu i jo teixim una mirada lluent, d'il·lusió, capaç de capturar estels i la llum que brolla del nostre interior.

A vegades, teixim una mirada que plora, sostinguda entre els dos, compartint un sentiment que s'encomana.

També teixim mirades fogoses, de desig, que com un imant ens atrapen a tots dos i ens acosten un a l'altre.

A vegades teixim mirades xerraires, de complicitat, que parlen per nosaltres. Gràcies a elles sentim que ens hem entès i que estem ben units, que sobren les paraules. Qui diu que un silenci no és capaç de comunicar?

Tu i jo teixim mirades, que omplen el nostre món de remors. Bonica forma d'expressió amb aquell qui estimes.

Qui serà el pròxim en trencar el fil?

Comentaris

  • ... :)[Ofensiu]
    Yrch | 12-02-2006 | Valoració: 10

    nina, ningú el trencarà el fil entre vosaltres mai més... ja saps que t'envejo (enveja sana)... jo no ho he conseguit amb ningú i tampoc crec que sigui capaç de conseguir-ho, se m'escapen de les mans com les serps d'aigua filla... no se com cony m'ho faig... ¬¬
    doncs això, m'ha posat la pell de gallina i m'ha caigut una llagrimeta... ^^' m'ha agradat muult!

    t'estimo moltíssim nina!!!!!!!!molts petons carinyu...

l´Autor

Foto de perfil de Deepangel

Deepangel

10 Relats

38 Comentaris

21214 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
Què dir de mi? De què serveix dir l'any en que vaig néixer, resumir la meva vida? de què serveix saber quan em poso a escriure, o potser el que vaig fer ahir?
De res, absolutament de res.
No som el que ens envolta, som els nostres pensaments i sentiments. El que ens diferencia, el que és nostre per sempre i no ens poden pendre. Escriure és com compartir una minúscula part del nostre interior. I traduir-lo a paraules és cosa ben difícil.
Espero els vostres comentaris.
Muassss!

Deepangel_@hotmail.com