UN BON REGAL!

Un relat de: brins
Sempre he estat feliç al seu costat, ens hem recolzat en coixins de seda i ens hem regalat carícies i cançons; hem fet camí junts per l’obaga i per la claror, pel silenci i per la bonior, i hem compartit amb il•lusió qualsevol futesa, però, en llevar-me aquest matí, temia que ella no recordés que era el meu aniversari…Sortosament, no ha estat així, quan he anat a la cuina, ja em tenia preparat un saborós esmorzar i dolces paraules d’amor. Al cap d’una estona, hem sortit a passejar junts, com sempre, però m’he adonat que avui no recorríem el camí habitual. Amb el cor esvalotat, he pogut gaudir de noves olors, l’aroma d’un lilà m’ha perfumat l’aire i l’ombra fràgil d’un aleteig d’ocells m’ha endolcit el pas; he sentit com em lliscaven per la pell esquitxos de sol, i he pogut oblidar, durant uns minuts, que ja no em queden gaires estius …Quan hem arribat a un carrer bastant estret, hem entrat dins d’una casa molt gran, i he pogut escoltar com un home amb bata blanca explicava que el vent del temps ja m’entela les parpelles i que potser ha arribat l’hora d’aturar-me els batecs. La meva amiga, però, amb sorra humida a les parpelles, ha contestat que malgrat que ja sigui tan vell, encara vol tenir-me al seu costat…

No sé si el veterinari ha comprès la seva decisió, mai no li havíem confessat el gran amor que ens professem, però jo he pogut sentir com un esquitx de sol m’acariciava el cor. Aviat ja no podré apropar-me a una poncella que esdevé rosa, ni podré trepitjar el dibuix d’una gota de pluja en un bassal, però encara podré sentir la fragància dels mots de la meva mestressa i el càlid refilet d’un ocell.

Avui he rebut un bon regal d’aniversari: més dias de vida!

Comentaris

  • Bon dia Brins. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-10-2020

    Avui és dia 12 d'octubre, el qual és un gran dia per a felicitar-te.
    Una gran felicitació et desitge en el dia de hui, amiga Brins. (Pilar).
    I t'afegeix, que quan pugues i tingues temps, en la meua pàgina, tens alguna sorpresa, per a llegir.
    Saluts i una abraçada forta.
    PERLA DE VELLUT

  • és una història molt bonica[Ofensiu]
    tintin333 | 12-09-2020 | Valoració: 9

    és una història molt bonica. escrit des del punt de vista d'un gos?..

  • Gràcies Brins...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-09-2020


    Bona vesprada: Gràcies Brins, per la teva visita i el teu comentari, on em dius que aquest poema meu "Tankes al sol", és pura poesia i és tota una bellesa. M'alegre de que t'haja agradat.
    Que passes un bon dia, cuida't...
    Una abraçada...
    PERLA DE VELLUT.

    Al repecte sobre la foto del Niporepte, et comente que m'ha semblat prou bé. Es veuen el pare i la mare amb els seus dos fills. Així que, va bé. Gràcies. A veure si a la pròxima entre en la pàgina de "SUBIR IMÁGENES", i així provaré a posar foto en la pàgina.

  • Bona nit Brins...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-09-2020

    Hola Brins, doncs et comente que quan tingues temps en la meua pàgina hi ha un nou relat... ja pots llegir-ho... doncs ja fa uns dies...
    Gràcies mil i cuida't...
    PERLA DE VELLUT

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 07-07-2020

    Bona vesprada...
    Et comente que en el Nanorepte 966.... has posat tres NANOS, com a fora de concurs... I jo em dic: Pot ser així, posar, els tres. O solament són 2 nanos. Ja em diràs. Gràcies.
    Ah sí...... ja em veuràs, en la meua pàgina,.......alguna cosa.... que ja fa uns dies....
    Gràcies...
    PERLA DE VELLUT

  • Deliciosa lectura.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 24-06-2020 | Valoració: 10

    Jo no veig que sigui trist com diuen alguns relataires...es clar que les percepcions es calibren per segons quin vidre travessen... Jo veig un relat alegre, optimista, profund, romàntic i sobretot amorós. Narrat amb una delicadesa que fa gaudir de la seva lectura i que diu molt de qui l'ha escrit. Enhorabona, Nil.

  • Gràcies...brins...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-06-2020

    Gràcies Brins, pel teu amable comentari per al meu poema "Dits d'erotisme", en el qual em dius que està molt ple d'amor i és deliciós i a la vegada molt bonic.
    M'havia fet la idea de compondre'l ben fet aquest poema i he tardat com a mínim més de quatre setmanes, ja ho crec. Bé, que m'ha costat moltíssim fer-ho ben fet.

    Respecte al Nanorepte, ja està solucionat això del guanyador. Jo crec que està clar. Ja ho veuràs. Gràcies.
    Una abraçada.
    PERLA DE VELLUT

  • Bona vesprada Brins...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-06-2020

    Hola, Brins....

    Estic en el recompte i cloenda del NANOREPTE 963, (LA JUBILACIÓ)........................................... I EL RESULTAT em ve a dir, que tinc 3 participants tenen 4 vots igualment. Aleshores quin dels 3, ha de ser el GUANYADOR.
    no puc aclarir-me molt bé. A veure si em pots tirar una mà.
    Gràcies.... i fins després.... (Són les 17: 29, ja entraré de nou més tard o demà) si és que tinc temps.

    Jo puc decidir qui guanya "un dels tres" o què. Gràcies
    Gràcies i que tingues sort...
    PERLA DE VELLUT

  • Que bonic![Ofensiu]
    Homo insciens | 10-06-2020

    Que bonic Brins, m'ha emocionat el relat! Sempre escrius amb molta dolcesa...

  • Tendre[Ofensiu]
    Naiade | 03-06-2020 | Valoració: 10

    De qualsevol cosa en treus meravelles. Per alguns serà un relat trist, per a mi és positiu, trobar sempre la part positiva és l'essencial per viure bé.
    Enhorabona

  • Enhorabona[Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda participant:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del X Concurs ARC de Microrelats "Aniversari" i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    Com no és el teu primer relat finalista, si ja ens has enviat l'autorització, no cal que facis res aquest cop

    Cordialment,

    Comissió de Concursos - ARC




  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-05-2020

    Fa molt de temps, que no em dius alguna cosa. Espere que estigues bé i et vaja bé....
    Estàs malalta? Doncs no ho sé. T'ho pregunte, per si de cas. Perquè com estem en una situació tan greu, amb això del Coronavirus...!! que ja no sé què pensar...
    Saluts i ja em diràs. Cuida't.
    PERLA DE VELLUT

  • Trist[Ofensiu]
    Montseblanc | 22-05-2020

    El trobo molt trist, molt. Està bellament escrit, com sempre, sentiments transmesos a través d’imatges que dibuixes amb mestria. Però el petit regal del gos, uns quants dies més de vida, no pot superar el dolor de tota la situació. Sniiifff.

  • PARAULES D'AMOR[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 19-05-2020 | Valoració: 10

    Preciós. Tens més dies de vida, doncs l'amor entre el gos i l'amo és el més meravellós del món. Quanta tendresa en les teues paraules. És una prosa poètica meravellosa i amb molts sentiments. Quin estil més preciós. Un plaer de lectura...
    Salut. PERLA DE VELLUT
    Quan vulgues...gràcies...

  • MOLT BONIC[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 16-05-2020 | Valoració: 10

    m´ENCANTEN ELS TEUS RELATS JA HO SAPS

  • Preciós[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 15-05-2020 | Valoració: 10

    Sense paraules. M'ha agradat molt . Ben redactat, amb ritme i amb molt sentiment,
    Felicitats,
    Neus Marín Cupull

  • Tendresa[Ofensiu]
    MariaG | 14-05-2020 | Valoració: 10

    Quanta tendresa i quina manera més maca de narrar. M'agrada molt com escrius i el vocabulari que utilitzes i m'ha agradat molt que al final ens descobreixis que es tracta de l'amor entre un gos i el seu amo. Realment s'arriba a crear un gran vincle d'amor. A mi se'm va morir la gosseta diumenge passat i encara ploro. Una abraçada.

  • Un de millor[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 14-05-2020

    Aquest mes, Brins, el meu és millor ;)
    Ja et pots imaginar que faig broma, si fas un cop d'ull al títol del meu relat d'aquest mes ho entendràs.
    Ha estat un plaer haver-te seguit i llegit al llarg del curs relataire, malgrat les circumstàncies d'enguany.
    Salut i lletres!

  • Un altre relat...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 14-05-2020 | Valoració: 10

    Un altre relat que m’ha captivat en les seves paraules tan ben trenades. Un altre relat que deixa entreveure la bona harmonia que sempre hi ha en els teus personatges i en la teva manera de ser... Un altre relat...
    —Joan—

  • Bub-bub![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-05-2020 | Valoració: 10

    Un passeig ben agradable i unes paraules sempre positives i carinyoses. Un gran aniversari ! Unes paraules tendres, perfectes aquests dies difícils. Una forta abraçada, Pilar.
    Aleix

Valoració mitja: 9.89